Minkä väriset hiukset seuraavalla on? =)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, Esim. Näin:

Onko seuraavalla ruskeat hiukset?

Next: Ei ole, vaan mustat. (Muista kertoa mikä on oikea hiusten värisi) JNE.

Toivottavasti tälläistä ei ole jo. En ainakaan hausta löytänyt! Toivottavasti tämä ei mene lukkoon..! Kiitos kaikille jo etukäteen jotka kirjoittaa tähän topiciin! =)

Kommentit (10)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Ihan ok topic, mutta olsihan tälläistä voinut alella kysellä "Onko seuraavalla...?"-topicissa. No alotanpa nyt ensimmäisellä lauseella, jossa kysyn minkä värinen tukka seuraavalla on, jolloin hänen on vastattava: Seuraavalla voisi olla vaaleat hiukset?

Vierailija

Noh. Minä itse vastaan tähän. Olet oikeassa minulla on vaaleat hiukset! :D Totaalisen blondi.

Seuraavalla on punaiset hiukset! XD

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Noh, minulla on vähän tällein ruskea ja vaalea tukka tällein kesäisin, mutta vastaan että väärin meni arvaus! Minulla onkin vain hieman ruskea tukka jostakin kohin tukkaa, ja vaalea on muuten sitten se minun tukkani. Next: Ruskea.

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Oikeastaan en itsekkään kunnolla tiedä,minkä väriset hiukset mulla on. Joskus ruskeanmustat,joskus ruskeanpunaiset,mutta useimmiten ruskeat. Eli osittain oikein!

Seukki: Bunaiset : DD

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juuri tänään aloimme näitä laittamaan lukkoon ja supistamaan näiden toiminnan yhteen topiciin. Tämä johtuu ihan siitä, että tälläisiä arvaa seuraavan... topiceja on aivan liikaa. Tarkoitus olisi siis nyt näiden toimintaa jatkaa yhdessä topicissa. Siellä voi jokainen arvata jotakin seuraavasta eli sinne vain kirjoittelemaan.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/viestiketju/24643/arvaa_seura...

Kannattaa huomioida tuo kyselyt ja viailut osion ensimmäisenä oleva topic. Laitoit tämän nimittäin juuri väärään osioon, tännehän kuuluu vain Disneyhyn liittyvät asiat. Huomain, että laitoit aiemminkin yhden topicin väärään osioon. SInun pitäisi mennä aina siihen osioon mihin topic kuuluu ja sitten painaa sitä aloita uusi keskustelu -nappia. Silloin se topic menee oikeaan osioon. Moderaattorit joutuvat kuitenkin siirtämään topicit oikeaan osioon, joten helpota hommia ja laita itse jo topicisi oikeaan osioon.

Hymiöitä ei kannata sitten otsikkoon pistää, pidetään otsikot siisteinä. : )

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat