KARKKI/MAKEA

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on vapaa aiheinen keskustelu kaikesta makeaan ja karkkeihin liityvästä tein tämän sitä varten ettei jokaisesta pienestä Makeaan liityvästä aiheesta täydy tehdä omaa topicia eli selvenettynä täälä voi puhua suosikkieista inhokeihn uutuksista vanhoihin ja tietenkin mistä tahansa muusta makeaan

liityvästä asiasta.

Ps. kertokaa jos tällainen on jo itse en löytänyt

PPs.pyydän että ei tulaaa huutelmaan mitään aiheen ulopuolelle liityvistä asioista eikä huudetta TURHA TOPIC LUKKOON!

Mukavia hetkiä tämän topicin parissa toivottaa D.U.C.K ILONPILAAJA

Kommentit (6)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Ne pari vuotta vanhat Marianne- karkit on kyllä ihan sika hyviä! Kun syö edes yhden sellaisen, niin heti pitää napata pari sellaista lisää! Ne Dumle tikkaritkin ovat ihan hyviä, mutta tänä kesänä kun sain niitä kahdeksan taikka yhdeksän, niin huomasin, että jokainen Dumle lähti irti tikusta! Aika ihmeellistä, vai mitä?! Sitten samasta kaupasta ostetut Muumitikkaritkin katkeilivat heti kun ne avasi! Varmaan Fazerin tehtaassa vähän jotain vikoja ollut silloin.... Taikka sitten kuljetus- matkalla ne ovat jotenkin hieman sulanneet!

Vierailija

Mariannen kansa olen samaa mieltä minulle ei ole käynyt ennen noin muumi tikkarit on muten tosi halpoja niitä saa 10 sentillä eli jos löytää tölkin ja vie pullon palautukseen niin saa yhen muumitikkarin halpaa eikö?

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Enpä keksi tänne kirjoiteltavaa,tuli kammottava himo muuttaa otsikkoa!

Noh,kuitenkin EN syö makeisia vaan syön casew-pähkinöitä ja juon Novellen Fruittia. Maistuu ihan limsalle,mutta terveellisempää ; ))

Vierailija

aka.....??? aika halpoja piti sanomani (siis ne muumi tikkarit), ja mariannet on todella hyviä.Oletteko muuten kuuleet Fritt nimisestä patukka hedelmä-karkki yhdistelmästä????...niitä saa ainakin lidlistä

T: the £uro alias Taikapeili ;)

Vierailija

Lainaus:
muumi tikkarit on muten tosi halpoja niitä saa 10 sentillä eli jos löytää tölkin ja vie pullon palautukseen niin saa yhen muumitikkarin halpaa eikö?

juu kerran kuin olin laivalla niin ostin niitä 5€ eurolla!! sain 50kpl. minun mielestä fazers on paras karkkimerkki ja nuo tutti frutti holiday mix ovat niin parhaita. sitten suklaasta olen sitä mieltä että marabou pipariminttu suklaa on hyvää!

ja juomista: limut ovat hyviä paras limu on tavallinen coca cola ja energiajuomista niin rodeo.

akuknakna

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat