Minullakin on edhotus!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä mietin sitä että näitä Aku Ankan taskukirjoi vois tulla 2 viikon välein. Ootteko samaa mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija

Saanko kysyä mikä on perustelusi siihen että tää täytyy laittaa lukkoon?

Kaikki vaan karjuu lukkoon vaikka heillä ei ole mitään syytä siihen.

Vierailija

no turbotupu mikä sun mielestä sit ois hyvä topic?ku rähjäät?!!!!?

No niille jotka saa esim 10euroo viikkorahaa se ei ois ongelma mut mulla on 5 euroo joten en viittis käyttää aina viikkorahaani taskariin oshan se aluks kiva mut sit se olis tylsää ku koko ajan tulis taskarii

// kasper99:n viesti siirretty tämän topicin poistetusta tuplaversiosta tämän viestin jatkoksi.

AkeMake

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Itse omasta mielestäni tämä on turha topic. Omasta mieletäni tälle asialle ei olisi tarvittu topiccia, koska sen olisi voinut kertoa Off-topicissa. Tässä on ainaskin oma mielipiteeni.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Turbotupun ei tarvitse tulla huutelemaan topicia lukkoon, sillä se ei nopeuta lukotusta yhtään vaan pelkästään ärsyttää topicin lukijoita. Me moderaattorit kyllä lukotamme topicin aikanaan, jos katsomme siihen olevan aihetta.

Kaikilla saa olla mielipide, mutta kaikesta ei tarvitse tehdä omaa topiciaan, vaan mielipiteensä voi tuoda julki jossain muussa topicissa. Kaikkea ei myöskään tarvitse Off-topiciin tunkea, vaan tämän ehdotuksen olisi voinut kertoa esimerkiksi jossain taskukirja-topicissa. Hyvä topic taskarikeskustelulle on esimerkiksi "Virallinen ankkasivun taskikirja topic".

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/7/viestiketju/10408/virallinen_a...

Tällainen yksi ehdotus ei herätä keskustelua niin paljon, että siitä kannattaisi laittaa omaa topicia pystyyn. Lisäksi otsikko ei kerro topicin aiheesta yhtään mitään, joten kukaan topiciin tulija ei saa käsitystä mistä hän on menossa keskustelemaan. Kannattaa lukaista "Ohjetopic topiccien tekoon" -topicin aloitusviesti läpi. Siitä saa hyviä vinkkejä ja ohjeita siitä millaisia topiceja kannattaa tehdä ja milloin ne ideat kannattaa jättää toteuttamatta.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/10615/ohjetopic_to...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat