Arvostele edellinen....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tarkoituksena olisi arvostella mikä tahansa asia tässä topicissa, elikkäs: kun juuri tälläisiä topiceja on jo aivan riittävästi, arvostele edellinen peli, jne. niin täällä voi arvostella kaikkea mahdollista (paitsi sarjakuviin liittyvää.)

OHJEET: Älä laita kysymystä "seuraava arvostelee mikki hiiren", vaan muotoile se tälläiseksi: "Seuraava arvostelee kirjan Twilight - Uusikuu." Ei siis ankkajulkaisua.

Ja, muistakaa kaikki AA:n käyttäjät, melko pitkiä arvosteluja, ei mitään pätkiä. Ok? Alkaa, minä aloitan:

Seuraava arvostelee oman kännykänsä?

Kommentit (5)

Vierailija

No se on pari vuotta vanha ja aika hyvä mutta mun edellinen puhelin oli jo ihan sörsselinä kansi ei mennyt kiinni ja sillee .seuraava arvostelee Mäkihypyn

Vierailija

Kiva, että tähänkin vastattiin :).

Mäkihyppy on ihan kiva urheilulaji, jossa on tarkoituksena liitää lumessa ja hypätä hyppyristä maahan. Itse katson mäkihyppyä, ja suosikkini on/oli Janne Ahonen, toisena Hautamäki (tv : ssä Hautamaeki : D.) Ulkomaasuosikkini taitaa olla se joku itävaltalainen.. ootas.. en muista. Mäkihyppy on yksi lempiurheilulajini, pyöräilyn, minigolfin, kroketin ja sulkapallon ohella. Kiva urheilulaji.

Seuraava arvostelee Finnairin lentoyhtiön ( : D.)

Vierailija

Finnair-lentoyhtiö kuulostaa tutulta mutta muistaakseni etten ole mennyt, en pysty valitettavasti arvostelemaan kyseistä juttua, joten en vastaa koko juttuun.

Next: Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2.

Vierailija

Nyt menee taas spämmiksi mutta hyvä Rachel, älä vastaa jos et ole käynyt jossain tai nähnyt sitä.

En nyt arvostele, koska tuo oli vain välikommentti enkä ole lukenut tuota kyseistä kirjaa (ei kun elokuvaa, siis en ole nähnyt tuota leffaa.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat