Kesä loman vaarallisimmat hetket

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä ja perheeni jouduttiin purjehtimaan ihan satamaan asti koska, moottori oli rikki. Vaarallista siinä oli sataman pienet aallokot jolloin vene kulkeutui päin telakkaa mutta tuuri kävi emme osuneetkaan

MessiPoju Pallo kehinn vaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Lainaus:
Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?

GNR. - 30.07.11 01:04 (ID 801677)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: RE:Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?

Donald36 - 25.07.11 05:29 (ID 799092)

GNR, miltä se bloody mary näytti? Ja mitä se sitten teki?

Näkyi vain naisen jalat, hän käveli kohti kameraa ja ja ne videon ´´manaajat´´ kiljuivat teennäisesti. Melko epäuskottavaa.

Tuossa pari kuukautta sitten kirjoitin minulle tapahtuneesa kauhukokemuksesta:

Lainaus:
Re: Re: Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?

GNR. - 16.06.11 09:26 (ID 776736)

Tapahtui juuri äsken ja tulin kirjoittamaan siitä tänne. Olin kaverini kanssa metsässä, jossa on palaneen talon rauniot. Kuulin kaveriltani, että toinen kaverini on ryöminyt sen perustuksien alla raunion päähän ja takaisin. Minä sitten mietin, että pitäisikö minunkin koittaa tehdä niin. Se ei ollut hyvä ajatus, koska höskä olisi voinut romahtaa ja laudoista törrötti ruosteisia nauloja, joista yksi meni kaverini kengästä läpi. Ryömimisaikeeni loppui siihen, kun perustuksien alle ilmestyikin varjo, joka oli pään muotoinen. Nenäkin ja kaikki. Se näytti aivan Michael Myersiltä, tai Jason voorheesilta. Varjo alkoi liikkua ja nenä katosi, eli se sojotti suoraan kohti meitä. Aluksi kelasimme sen olevan vain kissa. Lähdimme tutkimaan ympäri raunioita yrittäen löytää se kissa, mutta sitä ei ollut missään. Menimme katsomaan takaisin sinne mistä näimme varjon ensin, mutta sitä ei ollut siellä enää. Korviemme välissä oli vain yksi ajatus: jos pään siluetti ei ole siellä jokin on noussut sieltä pois!!! Juoksimme nokkosista ja havun lehdistä sun muista huolimatta pois aivan kuin henkemme edestä. Minullakin oli vain shortsit, T-paita ja crocksit. Hetken päästä päätimme palata metsään ja tutkia asia. Kuuntelimme Metallicaa, joten emme pelänneet niin paljoa. Kurkistimme talon alle... ...SE OLI SIELLÄ TAAS!!!

TÄMÄ ON TOTTA!

Lisäisin sen, että palasimme sinne seuraavana päivänä kameran kanssa ja ikuistimme paikan. Talo oli vielä enemmän rauniona, siellä oli uusia palaneiden lautojen kasoja, osa laudoista oli lentänyt pihakaivoon asti ja muutenkin sitä oli hakattu enemmän maan tasalle. Olikohan se mystinen varjo häipynyt raivolla...

//Yleistä keskustelua kesälomasta tänne:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/20198/_kesa_/sivu/1

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat