Ehdota laulua ja äänestä

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on siis sellainen laulu-aiheinen topic, jossa saa ehdottaa enimmillään 3 laulua per viikko. Sen jälkeen kun lauluja on ehdotettu lauantai-iltaan kello 22.00:aan asti enimmillään 3 per käyttäjä, niin sunnuntai päivä sitten äänestetään.

Huom! Nyt on tarkoituksena ehdottaa ihan __oikeita ja olemassa olevia__ lauluja.

Kokoan tähän vähän ideaa pähkinän kuoressa:

1. Jokainen saa ehdottaa kolmea laulua joka viikko.

2. Lauluja saa ehdottaa useammassakin viestissä, mutta mielellään vain yhdessä viestissä.

3. Laulujen ehdottamisaika on maanantaista klo 7.00 - lauantaihin kello 22.00:aan asti.

4. Äänestysaikaa on sunnuntaina 7.00 - 22.00.

5. Jokainen saa antaa pisteitä seuraavasti: parhaimmalle 3 pistettä, toisiksi parhaalle 2 pistettä ja kolmanneksi parhaimmalle 1 piste.

6. Itse ehdotettuja kappaleita ei saa äänestää.

7. Tulokset julkaistaan heti maanantaina.

Korostan vielä, että tämä eroaa sillä tavalla 'arvostele edellinen laulu' -topicista, että tässä:

a) Ehdotetaan kolme laulua per käyttäjä viikon kuuden ensimmäisen päivän aikana.

b) Tässä ei arvostella, vaan tässä äänestetään yleisesti _kaikista_ ehdotetuista lauluista parasta.

c) Tässä julkaistaan erikseen äänestyksen tulos.

d) Tässä __ei__ äänestetä pelkästään edellistä / edellisiä ehdotettuja lauluja, vaan on mahdollisuus äänestää mitä tahansa viikolla ehdotettua laulua.

Eli kyseessä on äänestys-muotoinen kilpailu Laulun ehdotus ja äänestys.

Minä ehdotan sitten vähän myöhemmin kolme laulua. Laulujen on siis oltava oikeita.

//: Tässä on esimerkkinä minun kolme tämän viikon laulua:

- Men at work: Down under

- Toto: Africa

- Poju: Poika saunoo

Muut ehdotetut:

- Wiz khalifa - Black and yellow

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kommentit (3)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämäkin on päässyt vähän unohtumaan näköjään. No toivottavasti nyt muistetaan paremmin.

Eli lauantai päivän kerkeää vielä ehdottaa lauluja, joista äänestetään.

Ehdotan tällä viikolla seuraavia lauluja:

Eric Saade: Popular

Poju: Poika saunoo

Ehdotan sitten huomenna sen kolmannen. Mutta nyt, ehdottakaa tekin.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat