Tintti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ylenkattavaa keskustelua sarjakuvahahmojen yksi legendaarisimmasta hahmosta Tintistä. Vähän tietoa: Tintti on Hergén keksimä sarjakuvahahmo, oikealta nimeltään Hergé on Georges Prosper Remi(s?). Tintti ensiesiintyi vuonna 1929 pienessä artikkelikuvassa, mutta siinä oli vain "luonnos" tarinaan Tintti Neuvostojen maassa, joka ilmestyi lehteen vuonna 1930. Se on myös ainoa tarina, jossa on yli satakaksikymmentä sivua, koska Hergé lyhensi/Hergén piti lyhentää toista Tintti-tarinaa Tintti Afrikassa.

Tintistä on myös tehty monia muita julkaisuja, kuten Tintti - tarinoiden todelliset taustat sekä Benoît Peettersin/Benoît Peetersin kirjassa Tintin juhlakirja. Tintti-visailu sallittua.

Pienet ohjeet:

a) Keskustelu liittyen vain Tinttiin

b) Viestit ei spämmiä tai turhuuksia

c) Älä kommentoi Hergén yksityiselämää

d)Tintti-visailu sallittua milloin vain

e) Saa kysyä kaikesta joka liittyy Tinttiin ihan mitä vaan

f) Auttaminen toivottavaa jos joku kysyy jotain

Noniin, sitten aiheeseen. Tämä(kin valitettavasti) on, kuten AA:n selvityjät on ns. kilpailu-visailu. Joukkoeet paiskataan kahteen eri joukkoeeseen, kun osallistujia on tarpeeksi. Toinen joukkoe, (saatte itse päättää nimen) kummalla on lopulta enemmän pisteitä voittaa. Minä itse kysyn kysymykset (aina 7 kysymystä) ja jompikumpi heimo, jolla on enemmän oikenvastattuja kysymyksiä voittaa ja joku häviäjäheimon jäsenistä tippuu pois. Te äänestätte kuka teidän heimostanne tippuu. Eniten tippumisääniä saanut joutuu valitettavasti tippumaan tästä kilpailusta (vain tämän kauden) ja hän ei enää voi osallistua tähän visaan.

Tintti-visailun viralliset SÄÄNNÖT:

1. Älä täytä tätä keskustelua spämmillä, nostoviesteillä, turhuuksilla tai tahallisella tuplapostilla.

2. Kun olette selvillä, mitkä heimot on olemassa tässä topicissa, minä päätän heimolaisten jäsenet. Tällä "kaudella" ylläpitäjänä toimin minä, eli Peksu1.

3. Ilmoittaudu mukaan tähän visaan ensimmäisellä viestilläsi.

4. Ylläpitäjää voi sanoa/sanotaan Tuhatkaunoksi (kysymyksissä en kuitenkaan ole se.)

5. Älä lunttaa mistään kirjasta, nettisivusta, kännykkätietopaikasta tai sivusta tai mistään muusta vastausta kysymyksiin/kysymykseen.

6. Kun heimosta äänestetty äänestetään pois, perustele se mahdollisimman hyvin. Voit ajatella heimon parasta ja tiputtaa huonoiten menestyneimmän pois, tai tiputtaa satunnaisesti jonkun.

7. Jokaisella heimon jäsenellä on joku nimi, kuten esimerkiksi vain tyyliin Star. Tai joku erikoisempi, kuten Mr. Rose Smile.

8. Älä kopioi nimeä, eli älä edes koita ottaa samaa nimeä, tai ota mahdollisimman paljon irti toisesta nimestä (kuten jos joku Mr. Steps Duck, älä valitse pelinimeä Mr. Steps Tiger.)

9. Kun tulee toinen kysymysrivi (7 kysymystä eli ns. haaste) joku edellisen haasteen voittaneesta heimosta jättäytyy pois haasteesta. Järkí käteen ja jos olet heimon viimeinen joka vastaisi haasteeseen, älä vastaa haasteeseen. Se nimittäin hylätään (jos vastaat.)

10. Heimoihin tarvitaan 10 jäsentä. Kun heimot ovat täynnä alan esittää teille haasteita.

11. Jos pelaaja jättäytyy neljästä haasteesta, hänet hylätään ja heimolainen korvataan jollakin toisella.

Selvä juttu, kysykää lisää niin selvennän. Kysykää siis oikeesti, niin voittekin innostuu tästä!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat