Mikki hiiri lehti suomeen

Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Tämä on äänestys mikin omasta lehdestä suomeen. Itse haluaisin sellaisen. Mikki sarjathan on hyvin suosittuja. Jos olette samaa mieltä, äänestäkää. Tällainen on varmaan ollut joskus, mutta en löytänyt.

Ohjeet:

1. Saat äänestää YHDEN kerran.

2. Yhdessä viestissä ei saa antaa kuin vain yhden äänen.

3. Äänestys alkaa heti.

4. Ei spämmiä.

Ei muuta. Kertokaa jos on turha.

Kommentit (13)

Vierailija

Nimeäni ei saa laittaa listaan, lisäksi näitä Adresseja on todella paljon, kun ottaa huomioon että näitä ei pitäisi olla yhtään.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minä äänestän Mikki lehteä suomeen ehdottomasti! Tässä keskustelussa voisi muutenkin jutella Mikki-lehdestä. Itse ehdottaisin Mikki lehteä tällaiseksi:

1. 46 sivua

2. Johtosarjana yleensä Feriolin Mikki-tarina

3. Toinen tarina olisi välillä jokin Gottfredsonin klassikko, tai sitten joku muu aika vanha tarina.

4. Sen jälkeen kaksi lyhyttä 1-sivuista Mikki-sarjaa. Vaikkapa Manuel Gonzalesin, ja joku muu.

5. Sitten tulee jokin nykyajan Mikki tai Hessu tarina. Vaikkapa Noel van Hornin tarina, tai jonkun muun mikki/hessu-piirtäjän tarina. Tai jonkun Taksari-piirtäjän tarina. Esim. Romanjo Scarpan tai Cavazzanon.

6. Jatkosarjoja tulisi joka numerossa. Esim. Feriolin, Rodriquesin, tai Gonzalesin jatkosarja.

7. Tarinat alkavat sivulta 3, ja päättyvät sivulle 40.

8. Sivulla 42 näytetään minkälainen numero tulee ensikerralla

9. Sivulla 43 on Mikin Dekkari-tarina.

10. Lehti ilmestyisi joka viikko, tai kaksi kertaa kuukaudessa.

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Ankkari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos tämmönen Mikki-lehti tulis, niin saisi Mikki tarinat poistaa sitten Aku Ankasta kokonaan. ( en usko yhtään, että suomeen tulisi mikki hiiri-lehti)

Vierailija

En haluaisi Mikki-lehteä suomeen, koska jos niin olisi, niin Mikki-tarinat poistettaisiin Akkarista ja jos haluaa lukea niitä, niin pitäisi myös tilata Mikki-lehti. Mielestäni älytöntä!

T:PuhuvaKissa

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Ei kyllä tosiaankaan. Adressilla ei saada julkaistettua uutta sarjakuvalehteä. Ja asiasta olisi kyse vain ja ainoastaan nettisivuston mieleipiteestä, ja luulen, että noin 5 prosenttia Suomalaisista on täällä sivuilla, ainakaan aktiivinen. Siis tämä on aivan turha topic, ja niille, jotka eivät tätä usko, voin sanoa, että tuo ei tule tapahtumaan, ainakaan tämän adressin avulla.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikki hiiri lehti suomeen- äänestys!

kuukupööpötin - 18.08.11 09:50 (ID 812578)

Ei kyllä tosiaankaan. Adressilla ei saada julkaistettua uutta sarjakuvalehteä. Ja asiasta olisi kyse vain ja ainoastaan nettisivuston mieleipiteestä, ja luulen, että noin 5 prosenttia Suomalaisista on täällä sivuilla, ainakaan aktiivinen. Siis tämä on aivan turha topic, ja niille, jotka eivät tätä usko, voin sanoa, että tuo ei tule tapahtumaan, ainakaan tämän adressin avulla.

~Pööpötin jyrää~

aivan

Vierailija

En minäkään mitään Mikki-lehteä haluaisi. En siis sen takia että Mikki olisi huono hahmo mutta pidän enemmän ankka-tarinoista. Ja onhan Aku Ankka-lehdessäkin on Mikki-tarinoita.

-Tepe

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat