Ongelma K.I.E.L.I.K.O.J.E.en kanssa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla on sellainen ongelma AKun & Pellen K.I.E.L.I.K.O.J.E.en kanssa, että se lataa 100%, mutta ei siltikään käynnisty, onko teillä sama juttu? Voisitteko auttaa???????

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mistähän se voisi johtua. Minulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia sen kanssa. Eikä se pysähtynyt paikalleen. Kannattaa varmaan kokeilla uudestaan ja katsoa auttaako se. Jos sekään ei auta niin minä en voi auttaa sinua.

Vierailija

Valitettavasti en voi auttaa koska minulla on täsmälleen sama ongelma että se lataa 100% ja ei mene siitä eteenpäin voisiko joku auttaa!

[16]

Vierailija

Ongelma voi johtua vanhemmasta käyttöjärjestelmästä tai muuten vaan hitaasta koneesta. Tietty jos on myös useampi netti/välilehti auki yhtäaikaa, voi olla myös ongelman syy...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Ongelma K.I.E.L.I.K.O.J.E.en kanssa!

GNR. - 17.08.11 05:48 (ID 812066)

Onko teillä uusin Adobe Flash Player? Jos se on koneellenne sopiva, ladatkaa se.

Se sanoi, että tuo Flash Player tarvitaan. Ärsyttävää! No, pyydän äitiä lataamaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Ongelma K.I.E.L.I.K.O.J.E.en kanssa!

GNR. - 17.08.11 05:48 (ID 812066)

Onko teillä uusin Adobe Flash Player? Jos se on koneellenne sopiva, ladatkaa se.

Latasin sen ja nyt K.I.E.L.I.K.O.J.E. toimii !

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ongelma K.I.E.L.I.K.O.J.E.en kanssa!

santtu16 - 17.08.11 06:00 (ID 812074)

Latasin uusimman Adobe flash playerin Adoben sivuilta mutta kielikoje ei silti toimi.Voisiko joku auttaa!

[16]

Meillä muistaakseni myös on tuo ladattava ohjelma, mutta ei kuitenkaan toimi. Kun kokeilin toisen kerran, se toimi. Lopussa peli alkoi temppuilemaan, eikä jostain syystä antanut K.I.E.L.I.K.O.J.E.-mitallia profiiliini. Joten nyt kukaan ei pääse näkemään mitalliani siinä pelissä. Mutta voin sanoa, että tulin kakkoseksi. Keskustelussa "Akun ja Pellen kielikoje" on kyllä puhutta tästä aiheesta, ettei se toimi. Menen nyt pelaamaan sitä uudestaan, jos se ei lopussa tällä kertaa temppuilisi..

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Luulen, että olen löytänyt! Tietokoneeni Driver on vanha, mutta kun kokeilin Mac:illä se toimi. Eli oikeastaan pitää ladata uusi Driver, vaikka Driver Detectiv:illä.

T:PuhuvaKissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat