Adressi: Mainokset pois Aku Ankan välistä!

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Elikkäs, tämän kerran sorruin tekemään adressie, mutta minua ärsyttää vietävästi mainokset akkarin sivujen välissä. Siksi teen tämän adressin, että säästyisimme mainosten repimiseltä.

Kannattajat:

kuukupööpötin

D.U.C.K. ILONPILAAJA

~Pööpötin jyrää~

Kommentit (12)

Donald36
Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Mainokset on juu turhia, mutta ankkajulkaisu mainokset saa pitää kyllä lehden välissä. Sitten pysyy kärryillä esim. siitä, onko uusin taskari ilmestynyt.

Vierailija

Jos haluamme lukea Akkaria, meidän täytyy vain kestää mainoksia. Ei lehteä pysty ylläpitämään ilman mainostuloja, joten niistä ei luovutakaan eikä tällä adressillakaan ole mitään vaikutusta. Jos ei halua mainoksia nähdä, helpoin keino on lopettaa Akkarin lukeminen tai maksaa noin kymppitonni lehdelle.

~kirja

Vierailija

Jos Akkari ei mainosta sponnareitaan,ei heillä ole edes varaa meille tätä lehteä toimittaa.Ei mainoksissa mielestäni mitään haittaa ole.Jokainen voi kertoa oman mielipiteensä tässä topassa, mutta en usko että tuo mainoksien poistaminen akkarien välistä on mitenkään mahdollista.

*.Asku.*

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Adressi: Mainokset pois Aku Ankan välistä!

akselipoika - 18.08.11 05:48 (ID 812423)

Jos Akkari ei mainosta sponnareitaan,ei heillä ole edes varaa meille tätä lehteä toimittaa.Ei mainoksissa mielestäni mitään haittaa ole.Jokainen voi kertoa oman mielipiteensä tässä topassa, mutta en usko että tuo mainoksien poistaminen akkarien välistä on mitenkään mahdollista.

*.Asku.*

Olen samaa mieltä kanssasi! Ja mitä haittaa niistä mainoksista muka on?

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Vierailija

Minusta niitä ei tartte poistaa, eivät ne minua haittaa, ja luulen, että muutkin pystyvät elämään niiden kera.

Vierailija

joo, mut musta ne on ärsyttäviää :P ne o sellasii lippulappusii jotka ehtii tppua maahan ku kuljetat lehtee postilaatikolta sisälle eikä niitä jaksa lähtee viemään roskiin ja ne on ärsyttäviä. mutta kai mä selviän..

-yoda alias padfoot

Vierailija

Lainaus:
Re: Adressi: Mainokset pois Aku Ankan välistä!

kirja - 18.08.11 05:44 (ID 812422) Jos haluamme lukea Akkaria, meidän täytyy vain kestää mainoksia. Ei lehteä pysty ylläpitämään ilman mainostuloja, joten niistä ei luovutakaan eikä tällä adressillakaan ole mitään vaikutusta. Jos ei halua mainoksia nähdä, helpoin keino on lopettaa Akkarin lukeminen tai maksaa noin kymppitonni lehdelle. ~kirja

Se on oikein, ja jos mainokset eivät olisi Akkarin välissä, Akkari olisi paksumpi vain siksi, että mainokset olisivat kaikki takana.

On myös totta, että ei mainoksia = ei sponssoreita ja ei sponnareita = varma konkurssi!

T:PuhuvaKissa

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat