PuhuvaKissa:n tietovisa (oikeassa paikassa)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei, eli tämä on siis tietovisailu, joka toimii näin:

1.Tietovisaan voi osallistua maksimi 20 henkeä.

2.Kotonaan, "kyseliä", eli minä, teen arvonnan, jossa tehdään pareja.

3.Parit ovat vastustajat, joitten pitää vastata kysymykseen.

4.Kisaajat voivat vastata kysymyksiin tietyn ajan sisällä, esim viikon, kaksi päivää...

5.Ensimmäisessä kierroksessa kysyn kysymyksen jokaiselta parilta ja ensimmäinen, joka vastaa oikein voittaa ja häviäjä putoaa pelistä pois

6.EI SAA LUNTATA netistä, kirjasta, eikä mistään muustakaan!

Annan lisäohjeita seuraavalla kierroksella.

OSALLISTUJAT

Daniel10

tupu,hupu,lupu ja rupu

D.U.C.K.ILONPILAAJA

akkari11

Rachel

Höpsismiprinssi

akselipoika

Kommentit (9)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei tämä mikään huippu topic - ole, mutta uusi idea kuitenkin, ja aika hyvä idea, joten minä tulen mukaan! Eli jos osallistujia on vaikkapa 20 henkeä, niin silloinhan puolet tippuu pelistä pois kierroksen lopussa. Sitten taas puolet, taas.. Joten kisa on aika lyhyt, vai ymmärsinkö oikein?

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Voisihan sitä tulla mukaan, mutta en takaa mitään kauhean kovaa aktiivisuutta tähän topaan. On aika paljon muuta tekemistä, ainakin lähipäivinä.

Vierailija

Mukaan vaan ja eikö tälläisiä tietovisoja ole jo olemassa? Mutta aivan sama, osallistun!

//: En tarkoita lukkoon menemistä.

Vierailija

Vielä neljätoista käyttäjää, niin pystytään aloittelemaan. Lukijat, tulkaa mukaan!

T: PuhuvaKissa-Yhä lomalla!

Vierailija

Miänäpä voisin kanssapa osallistua.En ihan tarkalleen ymmärrä mikä on ideana,mutta eiköhän se minulle kisan kulun edetessä aukene.Toivottavasti kisaan nyt vielä tulisi tarpeeksi kilpailioita.Miten muuten ne parit tulevat menemään?Päätätkö sinä ne?

~Aksu~

Vierailija

Minä en päätä pareja vaan teen arvonnan täällä kotonani nimilappusilla jotka panen kulhoon, tai hattuun ja vedän sitten paperit sieltä ja nähdään kuka on vastaan kuka. Parin jäsenet kammpailevat siis keskenään.

T:PuhuvaKissa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat