Uinti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, eli monipuolista keskustelua uinnista. Voi kertoa, harrastaako uintia, missä ryhmässä on, ja sen sellaista.

Voi myös sanoa, kiinostaako uinti jos ei harrasta.

Itse harrastan uintia. Olen harrastanut jo jokusen vuoden, ja olen ryhmässä Harkka2000+. Mitälie tarkoittaa..

Eli siis, ei mielellään spämmiä tähän topaan..

Ja kertokaa muuten, onko tälläinen jo. En vain ole sattunut törmäämään.

//Eh, meidän luokalta vain yksi ei osaa uida..

Kommentit (3)

Vierailija

Itse en uintia harrasta, mutta hallilla tulee käytyä kolmesti viikossa. Harrastan nimittäin uimahyppyä. Kiinnostus tuli kaverin kautta. Isäni harrasti lapsena uintia 10 vuotta, ja tykkää vielä käydä hallilla. Niinpä opin uimaan 4 vuotiaana, ja se on edelleen hauskaa. Ihmettelen, kun koulu-uinneilla viidesluokkalaisista jopa melkein puolet joutui lastenaltaaseen...

Vierailija

Hello! Itse en oikein pidä uinnista, mutta kyllä sitä hallilla tulee käytyä, ainakin 2 kertaa kuukaudessa. ; ) Meidän koulusta (siis 8a luokasta), ei osaa puoletkaan uida. : D Ja meillä on niin iso luokka/koulu, ettei sen kanssa pysty mihinkään uimaan menemään.

-R

Vierailija

Ei Näytä kauhean monta kiinnostavan uinti, löytyi sivulta 16..

Mulla alkaa treenit taas huomenna. Jei, on sentään jotain tekemistä. Ja kivaa taas alkaa käymään vähän useammin uimassa, vaikka kesälomalla kahden viikon aikana kävinkin melkein joka päivä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat