Totuuden hetki

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

No, otin tämän nimen Totuuden hetki -ohjelmasta, mutta tämä ei kyllä kerro siitä!

Odotamme, kun kisaajia on 5, sitten aloitamme kilpailun:

Arvon ensimmäisen parin, jonka ilmoitan sitten. Toiselle henkilölle annan roolin "valehtelija" tai "vastaaja". Valehtelija laittaa jonkun kysymyksen, joka liitty hänen elämäänsä. Siis ihan omaan elämäänsä! Sitten hän laittaa sen kysymysen: esim. Montako veljeä minulla on? Vastaaja arvaa, jos arvaus menee nappiin hän saa 3 "nanopistettä" (valehtelija saa siinä tilanteessa vain 0,5 nanopistettä!), jos ei osu nappiin, hän saa vain 1 nanopisteen, mutta tämä valehtelija saa silloin 3 nanopistettä.

Koska kilpailijoita on 5, yksi henkilöistä saa itse päättä, onko hän valehtelija vai vastaaja. Hän saa päättää myös parinsa! (Nimi: Onnen kreivitär/kreivi)

SELITÄN TÄMÄN HELPOMMIN:

*Kilpailijoita on 5.

*Arvon parit, sekä kunpi on valehtelija ja vastaaja

*Yksi saa päättää, kenet ottaa parikseen ja kumpi on, lue vielä B1.

*Sitten jaamme pisteet, ensimmäisellä kierroksella on 3 päivää, eli vain 3 arvontaa.

YMMÄRSITTEKÖ, jos ette, kysykää minulta!

Kilpailijat (K. 1):

- D.U.C.K. ILONPILAAJA np.

- Daniel 10 np.

- tupu,hupu,lupu&rupu np.

- np.

- np.

B1: Joku joutuu siis vastaamaan/valehtelmaan 2 kertaa. Muista, että jos se on: Minä olen 7v, valehtelenko? Sellaisia ei ole pakko tehdä, ja ne, jotka ei tee ne eivät ole valehteloijoita, mutta heitä kutsutaan tässä topicissa valehtelijoiksi!

Muistakaa, JOS ETTE YMMÄRTÄNEET jotakin, KYSYKÄÄN MINULTA.

~LäPPä

Kommentit (6)

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Kellä on eniten nanopisteitä, se voittaa. Sen takia tein sen, että yksi jää yli ja se ehkä saa eniten pisteitä ja jos päädytään tasapeliin, niin otetaan niille kahelle yksi uusi kierros!

~LäPPä

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Tälläinen "Onnen juttu" on myös tässä topicissa, jossa voi tapahtua jotain ja nyt tulee sellainen:

Se, joka seuraavaksi ilmoittautuu, saa Onnen kreivittären/kreivin ja jos hän voittaa sen, hän saa olla vielä toisen kierroksen!

~LäPPä

/"Onnen juttu" voi tapahtua milloin vain, käytä se hyväksesi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat