Oletko autoihminen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

olen omistamme kaks fordia isona ostan Audi R8:in

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:
Oletko autoihminen

Tuplanolla11 - 20.08.11 03:20 (ID 813221)

olen omistamme kaks fordia isona ostan Audi R8:in

Millä Rahalla? :)

Tottakai olen. Meillä on 1997 Ford Mondeo ja Mopo, jonka merkkiä en kehtaa edes kertoa. Auto

on hyvässä kunnossa pysynyt, mutta mopossa on taas, joitakin vikoja. Ja aion mennä ensi vuonna ammattikouluun luultavasti kuljetus-alalle. Auto, jonka aion ostaa (kun rahaa on ja varaa pitää) Vähän ajettu ja vähintään 1.6 Litrainen Ford. Ja kohtuu hinnalla tietty.

Ja kuten Igerman Tigerman niin olenhan minäkin käynyt messukeskuksessa Auto näyttelyssä(en muista nimeä). Ja aina kun näen hienon auton (tuunatun/urheilu tai jonkun muuten vaan hienon), niin katson kyllä pitkään perään. ja onhan tuossa kännykässäkin auto taustakuvia kymmeniä.

Päivitetty 21.8

Vierailija

Tuossa on kyllä oli pari heppua aika positiivisia, kun luulevat aikuisina omistavansa niin paljon rahaa, että voisivat ostaa Audi R8:n, puhumattakaan Bugatti Veyron supersportista. Minulla ei vielä ole tiedossa, minkä auton hankin, mutta en kyllä mitään miljoonan hyperautoa ole ostamassa, jos minusta ei joku ökyporho tule. Ja se taas on erittäin epätodennäköistä. Olen kyllä autoihminen, todella kiinnostunut urheiluautoista ja klassikoista. Olen käynyt messukeskuksessa ja Hartwall-areenalla autonäyttelyissä. Kerään myös kaikkien urheilu- ja muskeliautojen kuvia kännykkääni. Olen aina innoissani, kun näen kaupungilla jonkin hienon auton. Että paljon kiinnostusta autoihin löytyy.

Vierailija

Igerman, lapset ovat vain lapsia.

Sitäpaitsi, eiköhän parempia autoja tule kun kohoatte tässä 7 ---> 18 vuotiaiksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Oletko autoihminen

D.U.C.K ILONPILAAJA - 20.08.11 03:22 (ID 813224)

olen ostan isona bugatti veyron supersportin, koska voitin lotótossa

okei toi oli vitsi no oiekeasti olen auto ihminen no en kyllä mikäään mailmaan suurin fani isona en tiedä minkä auton ostan.

Vierailija

Meidän autotallista löytyy Honda Jazz vuosimallia ehkä 2006 ja ulkokatoksesta Toyota Avensis vuosimallia(en muista ehkä 2004)

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Tuplanolla: mun mielestä kunkku on ford focus 2005 vuodelta.

Kyllä olet kunnon automies, jos väität että vanha Focus jollain 1.4-koneella on autojen kuningas... : D Ethän vain ole tosissasi? Fordilla on nimittäin laatuongelmia autojensa kanssa (ovet rämähtävät peltisesti kiinni, hirvittävä rengasmelu), itse asiassa on ollut jo pitkään.

Kyllä, olen automies ja kuulun lajin alaheimoon nimeltä "Mersumies". =P

Vierailija

Mersu on ihan ook mut kyllä on ford myös voisitko kertoo onko teillä mersu ja jos on niin mikä malli ja vuosimalli olis kiva tietää.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat