Aku Ankka lehti paremmaksi! -topic

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Joo, en löytänyt haulla, enkä muutenkaan ole nähnyt tälläistä topicia. Siis, mitä parannettavaa on AA-lehdellä. Täällä voitte keskustella vapaasti tästä aiheesta! Saatte kertoa, mitä vikaa on AA-lehdessä ja muutenkin. Toivottavasti modet, varsinkin Toimitus käy tässä ja lukee tätä, että saisivat tietää, mitä lukijat haluaisivat!

Voimme kohdistaa nämä myös Roope-Setä ja AA-Extra lehteenkin!

Minun mielestä tälläisiä juttuja pitäisi muuttaa:

1. 2 kertaa viikossa lehti

2. Vähän pitempi lehti, esim. kuukaudessa yksi 60s. lehti

3. Samallaisia juttuja, kun Roope-Setä ja AA-Extra lehdeesä, seim. tietoisku, tai jokin muu juttu!

MUISTAKAA: Tuo on minun mielipiteeni, EIKÄ KUKAAN SANO esim. TYHMÄKSI TOISEN MIELIPIDETTÄ! Se on ainoa sääntö.

~LäPPä

/Toivoisin, ettei tätä lukotettaisi.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Aku Ankka lehti paremmaksi! -topic

grom - 22.08.11 07:09 (ID 814532)

Ois siinnä paljon uudistettavaa.

No kerro nyt mitä uudistettavaa siinä on, kun näytät kerran tietävän.

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankka lehti paremmaksi! -topic

AkuAnkkaOK - 23.08.11 05:02 (ID 814870)

sais olla halvempi.

Hommahan menee niin, että mitä paksumman haluatte, sitä kalliimpi se olisi.

Ja jos hintaa laskettaisiin, niin lehti ohenisi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku Ankka lehti paremmaksi! -topic

peksu1 - 23.08.11 05:46 (ID 814906)

Ei millään pahalla, mutta etkö nyt voisi olla tyytyväinen siihen että sitä on nyt päälle 50 vuotta painettu. Ja onhan se sopivan paksu, 32 sivua ja vielä tämä on yli 50 vuosi! Ja palaute on, http://akuankka.fi/palaute

Vali vali vali.

Ei se lehti kaikkien mielestä ole tarpeeksi hyvä, kaikki eivät ole tyytäyväisiä siihen. Ja mitä väliä, vaikka on nyt tasan 60 vuotta painettu, jotkut haluavat uudistuksia ja vastinetta rahoilleen. Ja tämä keskustelufoorumi on mielestäni parempi paikka palautteelle kuin tuo palautesivu.

Vierailija

Te, jotka valititte tilaatkaa Roope-setä lehteä. Jos/kun se ei riitä niin ostakaa taskukirjoja. Itse jään tuohon taskukirjaan, mutta nälkäisimmille lukijoille on AA Ekstra... Vaikka minulla on jo melkeinen neljä ISOA lootaa täynnä jo lehtiä, jatkan tilaamista. Akkareita minulla on vuodesta 1988, joten luettavaa riittää.

Vierailija

Lainaus:
Aku Ankka lehti paremmaksi! -topic

asoR noD - 23.08.11 06:02 (ID 814918)

Te, jotka valititte tilaatkaa Roope-setä lehteä. Jos/kun se ei riitä niin ostakaa taskukirjoja. Itse jään tuohon taskukirjaan, mutta nälkäisimmille lukijoille on AA Ekstra... Vaikka minulla on jo melkeinen neljä ISOA lootaa täynnä jo lehtiä, jatkan tilaamista. Akkareita minulla on vuodesta 1988, joten luettavaa riittää.

Olen samaa mieltä. Voisihan Aku Ankka-lehdessä toki olla vähän enemmän sivuja mutta kyllä 32 sivuakin riittää.

T:Tepe

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Ainoa asia, jota Akkarissa tulee parantaa, on lehden järkyttävän huono taso. Joskus tuntuu siltä, että Heiskanen valitsee juuri ne huonoimmat tarinat lehteen, sillä tätä alhaisemmaksi ei voida juurikaan mennä. Onneksi päätoimittaja vaihtuu vuoden ajaksi (saas nähdä, miten Aki suoriutuu...).

Ja muuten, nämä "lehti ilmestymään joka päivä, enemmän sivuja ja hinta halvemmaksi!!1" ovat juuri näitä stereotyyppisen naiiveja toiveita, joita ei kuitenkaan koskaan toteuteta. Raha on aina rahaa.

Vierailija

Lehden paksuus on ihan hyvä, mutta laatua saisi parantaa, tänä vuonna ei ole tullut mielestäni kuin 4 lukemisen arvoista tarinaa.

Olisi mukava lukea tarinoista jossa Aku onnistuisi eikä aina lopussa lähtisi Roope pakoon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat