Re: äänestä: ankkahahmo top 1-5.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä! kutens otsikko jo kertoo, teidän täytyy kertoa asteikolla yhestä viiteen, kuka on hyvin hahmo, kuka huonoin. Ne, jotka kommaavat eniten samaa hahmoa, niiden nimi laitetaan arvonta lootani ja se, jonka nimi tuulee, saa päättä mimmonen on seurava keskusteluni! (PSST! aikaa on vain 19.9.2011! sen jälkeen lähetettyjä ei lasketa!) kerron sit netissä kuka voitti ja keskustelun kautta hälle kerron! :D :)

Kommentit (7)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei turha idea, mutta näitä on jo monta kappaletta samantapaista. Jos tämä olisi ollut ensimmäinen täällä AA sivuilla oleva Top 5 hamot - topic, tämä olisi jäänyt varmasti! Mutta näitä kun on jo monta! Topic ideoita ei nykyään paljoa ole..

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: äänestä: ankkahahmo top 1-5.

Markus Ankka - 26.08.11 08:34 (ID 816350)

Voisi lukottaa, kun tälläne on jo.

olen aika samaa mieltä.

innokas roope-fani:tälläsiä topicceja on jo

satoja...

tuo ainakin viittaa lukotukseen.

mun puolesta saa mennä lukkoon.

#tekee moden hommat#

ja millamagia3:jos käytät huutomerkkejä tai kirjoitat suutuksissasi caps lock:illa

se tarkoittaisi samaa kuin huutaisit suutuksissasi kaiken sen mitä viestissäsi luki päin naamaa ja jos topic ei menesty,ei tarvitse suuttua.(ei pahalla.:0)

(taisin sanoa pari hiidenkirnun sanaa..: O )

no niin,olen sanonut mitä halusin sanoa,joten älkää please haukkuko kommenttiani tai mitään.

Vierailija

Toa, ei huutomerkit ja isot kirjaimet tarkottanut että olin vihainen. Älkää käsittäkö väärin, mutta, kyllähän sitä vahingossa harha luuloja sattuu-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat