Kiitos akkari fanit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ilmotan vaan että lopetan käyntini. Syy: rakastan edelleen akkaria mutta arvatkaa miltä tuntuu ku joku spämmäri tekee pila tyypin joka spämmää, ja sit mua syytetään siitä. Jopa lempikäyttäjäni ovat mua vastaa. Kiitos, anteeksi ja heihei

Kommentit (8)

Vierailija

Ei sinun tarvitse lähteä, olet myös itse sanonut että vara hopsi on sinun, mutta se voi olla väärä hälytys, no näkemiin sitten, olit käyttäjistä parhaita

Vierailija

Olet sinä minunkin mielestäni sanonut että Höpsismiprinssi-vara on toinen käyttäjäsi täällä mutta saattaahan toki olla niinkin että joku teki vain pilaa. Ei sinun täältä olisi tarvinnut lähteä olit yksi lempikäyttäjistäni mutta jos lopetat käyntisi täällä niin heippa sitten!

-Tepe

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kiitos akkari fanit

Höpsismiprinssi - 25.08.11 07:05 (ID 815895)

roope en lähdekään jos mua uskottaisiin.

Kyllä se olit sinä.Anteeksi toki voin antaa, mutta tuota kusetusta en.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Todennäköistä voi myös olla, että Höpsimisprinssi-vara on huomannut, että sinä et voinut käydä AA sivuilla, kun.. Mikä se syy sitten olikaan, kun et täällä vähään aikaan voinut käydä. Jokatapauksessa joku on ajatellut, kun Höpsismmiprinssi ei ole täällä, voin olla täällä hänen sijastaan. Sitten se tyyppi teki profiilin Höpsismiprinssi-vara. Myöhemmin, kun hän halusi AA sivuille, hän muisti että onhan minulla käyttäjä Höpsismiprinssi-vara! Sitten hän palasi. Tuo on yksi monista vaihtoehdoista.

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hieman epäilyttävää, että tämä höpsismiprinssi-vara käyttäjä tiesi sinun banneista, mistä hän sellasen tiedon olisi voinut saada? Eihän yleensä muut tiedä, jos joku saa bannit, tämä käyttäjä kuitenkin tiesi, kun heti aloittaessaan kirjoittelun hän kysyi miksi höpsismiprinssi on banneilla? Mielestäni tähän jää vaihtoehdoiksi se, että tuon profiilin käyttäjä olet sinä tai sitten se on joku ystäväsi tms.

Jos tuo ei todella ole sinun toinen tunnus niin valita nyt asiasta ylläpidolle palautteen kautta. Sinä itse tiedät oletko sinä tuo vai et.

Lopettamisestaan voi kertoa täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/19069/kayntinsa_l...

Tätä topicia ei siis todellakaan olisi tarvinnut tehdä, kannattaa taas miettiä mistä aiheestasen topicin oikein tekee.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat