the voice of Aku Ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli idea lähti The voice of Finlandin kautta. Tämä sai muutaman henkilön tuen Topic?-topicissa.

Eli:The voice of Aku Ankka on nuottivisailu niille Akun nettisivulle kirjautuneille,jotka luulevat/tietävät osaavansa nuotit.

Tavoite:Löytää eniten nuotteja laulusta, jonka minä määrään joka viikko.Se, joka löytää eniten nuotteja, voittaa Viikon Kilvan.

Peliä pelataan näin: Ensin määrätään laulu, josta nuotit etsitään. Pelaajalla on viikko aikaa etsiä nuotteja, eli kiirettä ei ole. Etsinnän jälkeen nuottien määrä ilmoitetaan täällä topicissa. VINKKI:Jos et ole kuullut biisiä aikaisemmin, käy kuuntelemassa se Youtubessa. Silloin voit myös hyvin muistaa, missä kohtaa laulua olet menossa, kun pysäytät biisin hetkeksi.

Voittajat:Voittajaksi pääsee viikoittain. Yksi Viikon Kilpa on viikon kestävä nuottietsintä. Kun ensimmäinen viikko on mennyt, alkaa seuraava mahdollisimman pian(sikäli, että itse olen ehtinyt laskea nuotit ja ilmoittaa voittajan.).

Jos en pysty ylläpitämään topicia esim. ulkomaan reissun, loman tai lopetuksen takia, pyydän halukkaita ilmoittautumaan varapitäjiksi. Varapitäjä tai minä ei saa osallistua kilpaan.

Tärkeitä yksityiskohtia:

#Spämmiviestit ovat kiellettyjä.

#Lunttaaminen on sallittua vain, jos ei ole kuullut biisiä ennen.

#Olen kiireinen, joten en välttämättä ehdi laittaa heti voittajia.

Ensimmäinen kisa alkaa, kun joitakin on ilmoittautunut kisaan mukaan.

Pelaajat:

Viikon voittajat:

T-Loorietta

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat