Keskustele Ruotsiksi

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Ruotsi:

Så, här topicissa måste tala på svenska. Jag fick idén av den svenska skolklassen. Läs reglerna!

Regler:

1. När du skriver något på svenska att sätta enligt den finska översättningen.

2. Ditt meddelande måste innehålla minst en mening.

3. Andra användare att inte skälla.

PS Jag var tvungen att använda en översättare eftersom jag inte känner Sverige väl. De är de ord som jag visste själva skrivaren.

Suomi:

Eli tässä topicissa pitää keskustella Ruotsiksi. Sain idean koulussa Ruotsintunnilla. Lue säännöt!

Säännöt:

1.Aina kun kirjoitat jotain Ruotsiksi niin laita alle käännös Suomeksi.

2.Viestisi pitää sisältää ainakin lauseen.

3.Toisia käyttäjiä ei saa haukkua.

Ps. Jouduin käyttämään kääntäjää koska en osaa Ruotsia hyvin. Ne sanat jotka osasin kirjoitin itse.

T:Nupu Ankka

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

När allt detta är ganska trevligt. :) Egentligen Jag talar tyska som andra modersmål, så ibland jag talar tyska, men Finland är det.

Onhan tämä aika kiva. :) Itse puhun toisena äidinkielenä saksaa, joten joskus puhun saksaa, mutta suomennan sen.

-M.Moyse-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Keskustele Ruotsiksi

Allu Uskomaton - 26.08.11 03:36 (ID 816131)

Jag hetter homo petter. Schutton og

Ei kai nyt vain ole päässyt käymään näin ikävästi... : (

Vierailija

Jag gillar svenska, till t.ex på skolan. Jag vet inte varför så många ungdomar hatar svenska.

// Hups, suomennos puuttui. Se kuulostaa tältä...

Pidän ruotsin kielestä, esimerkiksi koulussa. En tiedä, miksi niin moni nuori vihaa ruotsia.

//

Lainaus:
vikke98: Jag nej kan svenska bra.

Väärinhän se meni. : D

Vierailija

jag kan svänska för jag gicki et svänskt förskola/daghem.

siis osaan ruotsia siksi koska oli ruotsalaisessa päiväkodissa/eskarissa.

akuknakna

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Keskustele Ruotsiksi

vikke98 - 27.08.11 07:58 (ID 816698)

Jag heter Vikke. Jag är 13 år. Jag nej kan svenska bra.

--

Olen Vikke. Olen 13. En osaa ruotsia hyvin.

FAIL se ei oo nej kan vaan kan inte.

jag är från finland och jag gillar inte svenska. det är jobbiga

Vierailija

Jag gillar svenska lilla. Det är ganska svårt språk. Jag heter 9MK6 och jag är femton år. Mitt riktiga namn jag inte berätta. Jag vet inte om det gick rätt.

____________________________________________________________________________________________________

Minä pidän ruotsista vähän. Se on aika vaikea kieli. Minun nimeni on 9MK6 ja olen 15-vuotias. en kerro minun oikeaa nimeäni. En tiedä menikö tämä oikein. (Jotenkin noin) :)

Vierailija

God afton! Jag HATAR svenska. -.-´ Finland är bäst. c(:

Hyvää iltaa! Minä VIHAAN ruotsia. -.-´ Suomi on paras. c(:

Joo en ton enempää ruotsia osaa. Ihan sukka kieli.

Vierailija

Detta ämne liknar den engelska talk-ämne. Det är en finsk sida som ska skrivas på finska. Jag tycker det är bra att öva svenska. Har någon läst Anne Franks dagbok. Jag är inte, men förhoppningsvis jag ibland läser.

Tämä topic on samantapainen kuin keskustele englanniksi-topic. Ollaan suomalaisella sivustolla, jossa pitää kirjoitella suomeksi. Noh, mielestäni on hyvä harjoitella ruotsia. Onko joku lukenut Anne Frank:in päiväkirjaa. Minä en ole, mutta toivottavasti saan joskus luettua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat