Kuinka sen olisi pitänyt loppua?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko suosikki sarjasi loppunut typerästi?

Haluatko siihen muutosta?

EI HÄTÄÄ!

Tässä "leikissä" voit keksiä jollekkin lempi ankka/hiiri-tarinallesi omanlaisen lopun!

Annan esimerkin:

--------------------------

AATK 342 Mestaripelaajien mestarikokki

Vaihtoehtoinen loppu (SPOLEREITA)

Ankkalinnalaiset katsovat kaupunkinsa edustusjoukkueen EM-karsinta ottelua

Mies 1: Vielä yksi maali..

Nainen: Ja olemme EM-kisoissa!

(Tässä kohtaa alkaa oma versioni)

Mies 2: Hetkinen, heeetkinen! Em-kisoissa?! Siis, me olemme kaupunki californiassa, U.S.A: ssa! Ette kai te luule, että me päästään joihinkin Euroopan mestaruus-kisoihin!? HALOO!

Mies 3: Hei! Tuossa on järkeä!

Nainen: Aivan! Mitä ihmettä me täällä tälläistä vahtaamme? Se on sula mahdottomuus päästä pelaamaan EM-kisoihin!

Väkijoukko: Älyvapaata! Mitä me täällä enää ollaan? Mennään kotiin!

(Kaikki katsojat lähtevät pois)

Aku: Kiitti vaan, tosikot! Nyt eivät takuulla mene purilaiseni kaupaksi!

----------------------------

Tälläinen!

Säännöt: EI VOIMASANOJA TARINOIHIN!

TÄMÄ ON VAIN LEIKKI. ÄLKÄÄ OTTAKO TÄTÄ LOUKKAUKSENA KÄSIKIRJOITTAJILLE!

Kommentit (4)

Vierailija

Voisko myös tehdä niin että melkein koko tarina uusiks? Olis paljon kivempaa, sais kerrankin tehä sen toistepäin miten halus.

Carl Barks Aku Ankka ja kirjekyyhky Silosiipi

Aku: "Minun tulee sinua niin ikävä Iines, kun menet sinne IhmeRantalaan."

"Mutta minä olen siellä vain yhden päivän Akuliini. Voin vaikka lähettää kirjeen sieltä, jonkun kivan runon sinulle."

"Se olisi kivaa, pulusein!"

"Voisinko lainata sitä poikien kirjekyyhkyä?"

"Silosiipeäkö? Mikäs siinä."

Aku ottaa Silosiiven kotonaan ja lainaa sitä Iinekselle. Pian se jo lennättää poikien luo koska ei osaa muaalle tuoda kirjeitä.

"On Akuliini sitä ihanaa ainesta, olis mukavaa olla sun kaa naimisissa!" Tupu lukee.

"Aku-setä varmaan lainasi sitä Iinekselle. Voitaisiinko kerrankin tehdä vähän pilaa Iinekselle. Muutetaan runoa, veljet!" Tupu ehdottaa. He suostuvat.

"On sun nokkas ihana nokka, muhkuranokka!" Tupu lukee. Noin huono ja ei-runollinen kelvatkoon.

Aku saa viestin ja huomenna Iines tulee ja huutaa:

"Akuuuuuuu!"

Aku tulee ja paiskaa maljakon päin Iineksen naamaan.

"Typerys! Vai muka pulusein! Olet kaupungin läskein ja inhottavin nainen, sen minä sanon! Sika sinä olet! Peto!"

Iines huutaa:

"Suu kiinni, sinä se olet! Eikö runo kelvannut?"

Aku paiskaa piikkisen lasipullon häntä naamaan ja karjuu:

"On sun nokkas ihana nokka, muhkuranokka! Läskipää!"

(Virallinen versio jatkuis vielä mutta tuo on vain kohta minkä haluaisin muuttuvan : D.)

Ja olis kiva saada vaikka Rosalta joku sarja missä Iines saa Akulta nokkaan.

Vierailija

Tämä on tarinan loppu minkä haluaisin että muutetaan

Carl Barks Golftaituri

Aku Ankka on luvannut Hannulle tonnin jos ei lyö golfpalloa reikään hole-in-onella. Hän on saanut itsevarmuutta siitä että saa sen reikään poikien jujujen takia. Aku lyö palloa ja väärä pallo on reiässä mutta Hannu on merkannut kynällä oikeeseen palloon rastin mutta hällä väliä Aku ajattelee. Pallo lentää vaikka mihin ja lentää erään linnun selkään ja lintu pudottaa sen piisamin päälle sen selkään ja se vierii sitä kallion päälle ja siihen tulee järistys ja pallo lentää maaliin ja pysyy siellä juuri ja juuri toisen pallon päällä.

Kotimatkalla:

"Mitäs onnenmyyrä Hannulle kuuluu?"

"Mrrr!"

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

All right! Loistavaa että tällainen topic oli olemassa sillä olin itse aikeissa luoda samanlainen topic. Olen jo pitkän aikaa halunnut puuttua muutamiin epäkohtiin akkarissa, tässä viestissä kerron tosin vain yhden:

AATK 248

Roope-setä

Kultainen Niili

Roope: "Tehän loistatte kuin... kuin..."

176-617: "Kulta! Löysimme Kultaisen Niilin!"

Roope: "Joessa tosiaan on kultaa. Olemme kultahippujen peitossa!"

Aku: "Voi ihme!"

Karhuveikko: "Olemme rikkaita!"

Roope: "Ettepäs! Minä olen rikas! Kaikki mitä tällä löytöretkellä löydetään kuuluu minulle. Te olette mukana luvatta".

/Tässä vaiheessa siirrymme siihen, miten sen olisi pitänyt loppua/

Karhuveikko: "Hetkinen. Ottaen huomioon että suostuit kustantamaan yhden meidän matkan ja loput tulivat omalla kustannuksella itse etsimään Kultaista Niiliä, olisi törkeän omahyväistä, moraalitonta ja röyhkeää väittää kaiken kuuluvan sinulle vaikket edes ollut täällä ensimmäinen".

Aku: "Tuossa on vinha perä setä".

Roope: "Hiljaa juippi! Kaikki on minun!"

Ankanpoika: "Setä, itsekkyytesi on häpeällistä".

Roope: "Kuka sinulle antoi puheenvuoron?"

Karhuveikko: "Taisi nyt vanha kitupiikki jäädä nallina kalliolle"./

Siinä olisi. Tuo oli jo pitkään jäytänyt mieltäni, hyvä että sain purkaa tuntemukseni.

("Mick McD")

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

All right! Uutta paranneltavaa akkaritarinoista löytyy ja tässä taas yksi, joka kiinnitti huomioni:

AATK 295

Aku Ankka

Katastrofikonkari

Kamarainen: "Hei, Hansu! Tule mukaan poukkoilemaan".

Hansu: "Jaa? No jos..."

Kamarainen: "Se on helppoa. Harppaa vain kiveltä kivelle".

(Hansu hyppää Akun niskaan)

Aku: "Ääk!"

Hansu: "Anteeksi, Aku".

Aku: "Sinusta on pelkkää harmia. Saat potkut".

(Hansu laahautuu pois)

Hansu: "Voi minua".

(Iines alkaa rähistä Akulle)

Iines: "Häpeäisit Aku. Eihän Hansu voi mitään itselleen. Katastrofit ovat ehkä alaasi, mutta elävistä olennoista et ymmärrä mitään":

/Ja nyt siirrymme siihen kuinka tarinan olisi pitänyt jatkua./

/Aku: "Yks hyvin hailee. Sillä hanhenkuvatukselle ei ole ikinä asetettu mitään rajoja tai kuria. On se kumma jos aikuinen mies ei osaa käyttäytyä, joten pakkohan häntä on ojentaa. Oman mielihyvän täyttäminen joka tilanteessa ei vain yksinkertaisesti toimi".

Iines: "Älä viitsi aukoa päätäsi. Loukkasit Hansu-paran tunteita".

Aku: "So what. Tällä hetkellä on paljon tärkeämpää pelastaa Ankkalinnan tukipylväs. En jaksa kiinnostua mistään yhden hanhen tunteista".

Iines: "Sydämetön, kylmä julmuri!"

Aku: "Ihan miten vaan. Pakkohan jonkun on täälläkin pidettävä jöötä"./

Aah, johan helpotti purkaa tuntemuksia.

("Mick McD")

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat