Millä muilla sivuilla käyt aku ankan lisäksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli otsikko kertookin kaiken millä muilla sivuilla käyt akun lisäksi

Kommentit (13)

Vierailija

YouTubessa, Pelikoneessa, King.comissa, Aapelissa, Runescapessa, Minecraftissä, Wikipediassa, Googlessa ja Msn:ässä. Ainakin.

-ABBA, ainoa hyvä juttu Ruotsista

Vierailija

Minä käyn Facebookissa, googlessa, youtubessa, ilta-sanomissa, sähköposti-sivuilla ja joskus taskarin tietokannassa. Ja monessa muussa.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Sarjisfoorumi, Youtube, Iltalehti, Aamulehti, Wikipedia, Hotmail, suntuubi (harvoin tosin..:p), Google kuvahaku ( : D ) ja dA. On niitä muitakin, mutten näin äkkiseltään muista.

Uutissivuilla käyn lähinnä Karoliina Kestin katoamistapauksen vuoksi. :P

Vierailija

Jaahas, vai että millä sivuilla käyn... No tämän lisäksi minulla on tunnukset myös Angry Birds Nestiin (Angry Birds-fanisivusto), sekä Star GM: ään (HIFK: lla). Nokia Ääni on myös melko paljon käytössä. Lisäksi käyn ainakin Älypäässä, You Tubessa, sekä Ilta-Sanomien ja jääkiekon SM-liigan sivuilla silloin tällöin.

Tässä nyt näitä minun käyttämiäni sivuja...

Vierailija

Tässä "muutamia" käyttämiäni sivuja:

YouTube

Iltasanomat

Iltalehti

Wikipedia

Hikipedia

Volvofinns (volvo- aiheinen keskustelupalsta)

Siinäpä ne tärkeimmät.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla ne ovat nämä: Rauman kaupunginkirjasto, Google, Hotmail, Discshop.fi, depechemode.fi, Epe's Music Store, Levykauppa Äx, CDON.COM, Hobby Hall, NetAnttila, Huuto.net, Last.fm, YouTube, Simpsonit.org, Leffatykki.com, allmoviephoto.com, frendit.org, yahoo.com, Ankkaparkki, Sarjisfoorumi...

Epe's Music Storesssa en ole vähään aikaan käynyt enkä myöskään Huuto.netissä, mutta kyllä niissä silti tulee ostoksia tehtyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat