Testaa, minkälainen käyttäjä olet.

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Eli otsikossa kerrotaan, voit testata minkälainen käyttäjä olet. Oletko kenties täysi Spämmäri, vai OK käyttäjä, vai oiva esimerkki AA:n sivuilla! Minkälainen käyttäjä olet? Jos tämä asia sinua mietityttää, ja haluat tietää vastauksen, olet oikeassa keskustelussa. Testissä on 7 kysymystä

Tässä testi:

1. Minkä pituisia viestisi ovat?

a. Yleensä viestini ovat aika pitkiä, muttei ihan mitään Jumbojakaan. Välillä ne kuitenkin ovat jotain keskipitkiä.. Aika harvoin.

b. Viestini ovat keskipituisia, harvoin lyhyitä viestejä.

c. Se vähän vaihtelee. Joskus kirjoittelen aika pitkiä viestejä, enimmäkseen jotain muutaman lauseen viestejä.

d. Pitkien viestien kirjoittelu on silkkaa ajan hukkaa. Viis pitkistä viesteistä, kun voin kirjoittaa lyhyitäkin viestejä!

2. Minkälaista on viestisi sisältö?

a. Viestin sisältö on asiallista, en hauku, enkä tee topiceja ennen kuin olen varmistanut ettei samanlaisia ole. Olen siis asiallinen käyttäjä.

b. Yleensä asiallista, mutta kun näen jonkun riidan, en voi olla puuttumatta siihen, ja homma menee ihan plörinäksi. Harvoin sellaista kuitenkin sattuu.

c. No, ihan OK sisältöä. Haukun välillä, jos huvittaa. Joskus taas olen ihan asiallinen.

d. Haukun päin naamaa, jos huvittaa, ja kirjoitan mitä huvittaa. Spämmiä on viestini sisältö, vaan mitäpä siitä? Ei siitä minulle haittaakan ole.

3. Minkälaisiin topiceihin vastailet?

a. Off-topicissa kerron asialliisesti päivästäni, kommentoin muiden viestejä, ja käyn yleensä topiceissa, jotka ovat Pulinoissa.

b. Kirjoittelen Pulinoihin, Julkaisuihin, ja joskus vähän muihinkin.

c. Kirjoittelen topiceihin jossa esim. arvataan seuraavan talon numero, arvataan seuraavan ikä, ja muihin sellaisiin. Joskus harvoin Offiinkin tulee kirjoiteltua.

d. Kaikenlaisiin spämmi - topiceihin, joissa kysytään vaikka minkä ikäinen on. Vastaan yhdellä sanalla, tai lauseella. En vastaa mihinkään keskusteluihin, joihin kestää 10 minuuttia kirjoittaa. Ja miksi vastaisin, kun voi yhden sanan topiceihinkin vastata?

4. Kuinka ystävällinen olet muita kohtaan?

a. Autat mielelläsi muita käyttäjiä. Etsit heti vastauksen, ja olet ahkera muiden vuoksi.

b. Autan mielelläni, mutta aina en vain jaksa. Kyllä minä kuitenkin joskus auttelen.

c. Enpä juurikaan auttele. On muutenkin tekemistä. Aika ihme olisi jos auttaisin muita.

d. Apua kiunaavat saavat hakea avun itse. Mitä he nyt toisia vaivaamaan? Ihan turhaa olla avulias!

5. Miksi olet AA sivuilla.

a. AA sivut ovat ahuskat! On kiinnostavia keskusteluita, ja haluan, ja tykkään vain olla AA sivuilla.

b. Täällä on ihan kivaa. Välillä kun ei ole tekemiistä, voin johonkin topiciin kuitenkin vastata, mutta enimmäkseen olen kiinnostukseni takia näillä sivustoilla.

c. Kirjoittelempahan vain. Joskus on ihan kivaa, mutta yleensä vain ilman ilman syytä kirjoittelen, vaikkei paljoa innostustakaan olisi.

d. Tietenkin spämmätäkseni! Spämmäys on hauskaa! Ei kiinnosta pätkääkään käydä täällä, paitsi spämmäämässä.

6. Koska lopetat sivuilla käymisen?

a. Sitten kun koonnostukseni sivustoihin loppuu.

b. Silloin kun huvittaa.. Sitten kun keskustelut käyvät kyllästyttäviksi, tai joskus vaan ilman syyytä.

c. Kun olen saanut tarpeeksi mainetta ja kunniaa AA sivuilla. Tarkotukseni on tulla tunnetuksi AA sivuilla

d. Sitten kun Spämmäyksen ilo loppuu.

7. Montako viestiä kirjoitat kuukaudessa?

a. 50-100(Asiallisia viestejä kaikki)

b. 100-250(Pari turhaa viestiä, monta asiallista)

c. 250-500(Viestit ovat Spämmäystä, tai asiallisuutta)

d. 500-1000(Kaikki viestit on spämmäystä, ja haukkumista)

Eniten a vastauksia: Parempaa käyttäjää saa hakea! Arvosana on 9-10 kouluarvosanalla

Eniten b vastauksia: Hyvä käyttäjä! Ei tarvi parantaa tapaasi, olet noin juuri sopiva! Arvosana on 8-9 kouluarvosanalla.

Eniten c vastauksia: Voisit parantaa hieman tapaasi. Viestisi ovat yleensä aika turhia, ja pidempiä viestejä voisit kirjoitella. Arvosana on 6-8 kouluarvosanalla.

Eniten d vastauksia: Spämmäät liikaa. Voisit olla hyvä käyttäjä, jos lyhyet viestit, ja turha haukkuminen loppuisi. Eli koita parantaa tapaasi. Arvosana on 4-6 kouluarvosanalla.

Uusille käyttäjille tiedoksi:

Jos saat eniten c vastauksia, niin ei haittaa, sillä kaikki uudet käyttäjät eivät vielä kaikkia ohjeita, ja juttuja tiedä. Esimerkiksi, että lyhyitä viestejä ei saa kirjoittaa. : )

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (27)

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Voisinhan minä tätä kokeillakkin, mutta muistakaa, että tälläiset kuuluu Pelit ja Leikit -osioon, ja sinne olisi tämäkin kuulunut.

1. b

2. a

3. a

4. b

5. b

6. a

7. a

Eniten A vastauksia..

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Testing, testing..: )

1. b/c (Itsestään on tietenkin vaikea sanoa)

2. b (?)

3. a

4. a/b

5. ahuskat..: D Vastaan kuitenkin B.

6. a

7. a

Eniten tuli aata ja beetä. Kuitenkin ei ole mitään helpointa sanoa itsestään..: D

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Aika hyvä topic!

c. Se vähän vaihtelee. Joskus kirjoittelen aika pitkiä viestejä, enimmäkseen jotain muutaman lauseen viestejä.

a. Viestin sisältö on asiallista, en hauku, enkä tee topiceja ennen kuin olen varmistanut ettei samanlaisia ole. Olen siis asiallinen käyttäjä.

b. Autan mielelläni, mutta aina en vain jaksa. Kyllä minä kuitenkin joskus auttelen.

a. AA sivut ovat hauskat! On kiinnostavia keskusteluita, ja haluan, ja tykkään vain olla AA sivuilla.

Eniten a vastauksia: Parempaa käyttäjää saa hakea! Arvosana on 9-10 kouluarvosanalla.

Ihan hyvä tuli.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Lainaus:
Daniel10: Eniten d vastauksia: Olet turha käyttäjä, joka vain pilaa kaiken. Saisit luvan lähteä sivustoilta, ellet sitten pysty varmasti parantamaan tapaasi. Arvosana on 4-6 kouluarvosanalla.

Mielestäni kyllä aika rajua tekstiä, joka saattaa jopa tehdä jotain muuta kuin hyvää joillekin aloitteleville tai uusille käyttäjille. Sinuna muokkaisin tuota kappaletta hieman ihmisystävällisemmäksi. : )

Ja muistetaanhan, että kaikissa meissä on aina parantamisen varaa.

Vierailija

Oukhei, voisin kokeilla.

1.b

2.a

3.a

4.b

5.b

6.a

7.b

8.b

Eniten b-vatauksia. Olen siis hyvä käyttäjä! Jei.

//1060. viestini!

//Eli ei muuttunut tuo tulos mitenkään, vastasin tuohonkin b..

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Viesitä on muokattu ainakin vähän ystävällisemmäksi.

Ai niin, ja tuosta äskeisestä viestiä tuli mieleen..

Lainaus:
//1060. viestini!

Tuosta kohtaa tuli mieleen eräs hommeli.. Yksi kysymys unohtui, ja sovitaan nyt vaikka niin että tämä on"Bonuskysymys":

Kuinka tärkeää on viestimääräsi?

a. Viestimäärä on, mitä on. Mielestäni on turhaa ilmoittaa ilmoittaa viestimääränsä. Ei sillä ole mielestäni mitään väliä.

b. Välillähän sitä viestimäärääkin tulee juhlittua, harvoin.

c. Viestimäärä on itselleni aika tärkeä asia. Joka viideskymmenes viesti on pienen juhlanpaikka!

d. Juhlin joka viidennettä viestiäni kirjoittamalla Offiin viestin"Viesti numero 1265! Jeeeeeee!"

~ Daniel10

..::Aku Ankka::..
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Lainaus:
Uusille käyttäjille tiedoksi:

Jos saat eniten c vastauksia, niin ei haittaa, sillä kaikki uudet käyttäjät eivät vielä kaikkia ohjeita, ja juttuja tiedä. Esimerkiksi, että lyhyitä viestejä ei saa kirjoittaa. : )

Tuosta säännöstä en olekkaan kuullut.

Viesti on sen pituinen kuin aiheeseen liittyvää asiaa on. Ei sitä viestin pituutta voi mitata siten että esim. alle 500 merkkiset viestit ovat spämmiä. Sillä pituudella ei ole väliä, jos viesti on kuitenkin täyttä asiaa (mikä on toivottavaa)...

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

a. AA sivut ovat hauskat! On kiinnostavia keskusteluita, ja haluan, ja tykkään vain olla AA sivuilla.

Eniten a vastauksia: Parempaa käyttäjää saa hakea! Arvosana on 9-10 kouluarvosanalla.

No ehken nyt ihan noin hyvä ole arvosanani voisi olla 8-7.

Agentti055 robottipoliisin elämää

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kokeilempa itsekkin tätä tesitä! : )

Vastaus: Hmm.. Valisen sekä a:n että b:n.

a. Yleensä viestini ovat aika pitkiä, muttei ihan mitään Jumbojakaan. Välillä ne kuitenkin ovat jotain keskipitkiä.. Aika harvoin.

b. Viestini ovat keskipituisia, harvoin lyhyitä viestejä.

Vastaus: a. Viestin sisältö on asiallista, en hauku, enkä tee topiceja ennen kuin olen varmistanut ettei samanlaisia ole. Olen siis asiallinen käyttäjä.

Vsatus: b. Kirjoittelen Pulinoihin, Julkaisuihin, ja joskus vähän muihinkin.

Vastaus: b. Autan mielelläni, mutta aina en vain jaksa. Kyllä minä kuitenkin joskus auttelen.

Vastaus: a. AA sivut ovat ahuskat! On kiinnostavia keskusteluita, ja haluan, ja tykkään vain olla AA sivuilla.

Vastaus: a. Sitten kun koonnostukseni sivustoihin loppuu.

Vastaus: a. 50-100(Asiallisia viestejä kaikki)

Ja muistakaa boonuskysymys, joka löytyy tältä sivulta!

Kuinka tärkeää on viestimääräsi?

b. Välillähän sitä viestimäärääkin tulee juhlittua, harvoin.

Ja mniä olen.. Mahtavampaa käyttäjää saa hakea!

Ei minua parempia käyttäjiä kyllä paljoa hakea tarvi..

~ Daniel10

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

1.d

2.c

3.a

4.c

5.c

6.c

7. c

Bonus:

b

Bonuksesta vielä että juhlin vain tuhannen viestin välein tyyliin: "Tämä on 3000. viestini! : )". Ja toki tommonen tulee jonkun viestin perään, en vaani että koskakohan tulee kolme tonnia täyteen..? vaan kun huomaan sen, muoksin viestin perään vaan ton "Kolme tuhatta viestiä kasassa" -tyylillä. :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat