GALLERIA UUSIKSI!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olette nähneet monia parhaita kuvia esim. Wondyn ja Mathildan. Nämä ovat edelleen kärki - ykkös, kakkos -:ia, mutta jotkut tekevät jonkun oman piirrustuksensa ja laittaa täydet ankka-pisteet ja kyllä on itserakasta, ja myös jotkut käyttäjät "antaa täydet ankka-pisteet" turhaan kuvaa katsomatta ja ne jotka tekävät näin ovat aika nössöjä käyttäjiä D). Eli ketkä kannattaa että Galleria laitettaisiin uusiksi ja (modeille: voitteko poistaa ne "huonot, (kehnot, tyhmät) ankka-piirrustukset voisi poistaa, turhia kuvia tulee kokoajan Galleriaan ...

-----------------------> Jatkuu

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Näinhän se on, todella ikävää. Minä kylläkin luulen, että kyse on kaksoisnickeistä, joilla jotkin antavat omille töherryksilleen täydet, ja hienoille ikisuosikeille huonoimman päästäkseen gallerian parhaimpiin. Jotkin varmaan tekevät niin. Heillä saattaa olla enemmänkin nickejä kuin kaksi. Se on minusta todella tyhmää, tekiwivät rehellisesti töitä, joilla ansaitsisi paikan gallerian parhaimmissa. Nyt parhaimmissa on DONUONTYHMÄN teoksia, jotka eivät ole töherryksiä enkä usko DOTin tekevän kaksoisnickejä. Saiko tuosta kukaan selvää?

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Älä spekuloi äläkä yleistä. Jotkut kuvat ovat toisten mielestä hienoja, vaikket sitä uskoisikaan. Ja ei, kyseessä ei ole edelleenkään yksi henkilö (samasta ip-osoitteesta voi antaa samalla kuvalle vain yhden äänen per päivä).

//Ja itsehän tiedän mistä tässä on kyse ja miksi näin tapahtuu, mutta hahaa, enpäs kerrokaan teille : D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
DOT: Jotkut kuvat ovat toisten mielestä hienoja, vaikket sitä uskoisikaan.

Ja päivänselvästi sun omat kuvat ovat mielestäsi parhaita, mutta en silti ymmärrä, miksi kukaan väkisin tunkee omat kuvansa parhaisiin. Pokkani ei tähän riittäisi, enkä tosin edes haluaisi tällaiseen ryhtyä.

Lainaus:
Education: (modeille: voitteko poistaa ne "huonot, (kehnot, tyhmät) ankka-piirrustukset voisi poistaa, turhia kuvia tulee kokoajan Galleriaan ...

Käyttäjämodet eivät voi poistaa kuvia tai galleriakommentteja.

Tuollaiset arvostelujutut ovat mukava lisä, mutta en tajua, miksi joidenkin pitää mennä aina sorkkimaan. Nyt käy lähinnä mielessä, pitäisikö siirtyä pelkkään sanalliseen kommentointiin vai kehittää uusi idioottivarma (termin kirjaimellisuuden voitte määritellä itse) arvostelumetodi.

Vierailija

Onko noisaa arvostelu ankanpäissä jotain häikkää?IT oli piirtänyt todella hienon Taikaviitta kuvan ja kaikki oli pitänyt siitä.Sen ankallisarvo oli kuitenkin huonoin.

Pelkkä sanallinen arvostelu voisi olla ihan kiva uudistus tai sitten ei.Silloinhan kaikki parhaiten arvostellut häviäisi tuhka tuuleen.

Olen tätä jo tuolla "Kokous nettisivujen hyväksi" topicissa esittänyt tämän idean.Voisiko olla mitenkään mahdollista, että tulisi sellainen piiroskilpa laatiko.Aina se kuka voittaa tuon Ropsun piiroskilvan saisi kuvansa siihen näytille, niin pitkäksi aikaa kun tulee uusi voittaja.Pitää tietenkin kysyä ensin Ropsulta...

Linkki kyseiseen topiciin:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/10/viestiketju/21265/piiroskilpa

~Aksu~

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
Olette nähneet monia parhaita kuvia esim. Wondyn ja Mathildan. Nämä ovat edelleen kärki - ykkös, kakkos -:ia, mutta jotkut tekevät jonkun oman piirrustuksensa ja laittaa täydet ankka-pisteet ja kyllä on itserakasta, ja myös jotkut käyttäjät "antaa täydet ankka-pisteet" turhaan kuvaa katsomatta ja ne jotka tekävät näin ovat aika nössöjä käyttäjiä D). Eli ketkä kannattaa että Galleria laitettaisiin uusiksi ja (modeille: voitteko poistaa ne "huonot, (kehnot, tyhmät) ankka-piirrustukset voisi poistaa, turhia kuvia tulee kokoajan Galleriaan ...

Lainaus:
Näinhän se on, todella ikävää. Minä kylläkin luulen, että kyse on kaksoisnickeistä, joilla jotkin antavat omille töherryksilleen täydet, ja hienoille ikisuosikeille huonoimman päästäkseen gallerian parhaimpiin. Jotkin varmaan tekevät niin. Heillä saattaa olla enemmänkin nickejä kuin kaksi. Se on minusta todella tyhmää, tekiwivät rehellisesti töitä, joilla ansaitsisi paikan gallerian parhaimmissa. Nyt parhaimmissa on DONUONTYHMÄN teoksia, jotka eivät ole töherryksiä enkä usko DOTin tekevän kaksoisnickejä. Saiko tuosta kukaan selvää?

Porukka on näköjään täysin pihalla siitä, mistä tämä kaikki johtuu.

*Sarjisfoorumi*

Vierailija

Lainaus:
Re: GALLERIA UUSIKSI!

Pompsu - 30.08.11 08:59 (ID 818210) Näinhän se on, todella ikävää. Minä kylläkin luulen, että kyse on kaksoisnickeistä, joilla jotkin antavat omille töherryksilleen täydet, ja hienoille ikisuosikeille huonoimman päästäkseen gallerian parhaimpiin. Jotkin varmaan tekevät niin. Heillä saattaa olla enemmänkin nickejä kuin kaksi. Se on minusta todella tyhmää, tekiwivät rehellisesti töitä, joilla ansaitsisi paikan gallerian parhaimmissa. Nyt parhaimmissa on DONUONTYHMÄN teoksia, jotka eivät ole töherryksiä enkä usko DOTin tekevän kaksoisnickejä. Saiko tuosta kukaan selvää?

Täysin samaa mieltä Pompsun kanssa. DONUONTYHMÄn kuvat eivät miellytä ja toivoisin että Galleriaan palaisi entiset parhaat kuvat, ja vähän täysin tyhmää nyt antaa viisi pistettä kuvalle (eli täydet). Ärsyttää se että kun meen kattomaa'n Wondyn kuvia uudelleen (ne on upeita ;'D) niin näkyy vaan DONUONTYHMÄn kuvia sekä että muita turhia kuvia ... ja ei millään pahalla mutta:

DONUONTYHMÄ: Kommenttisi Pompsulle, näytti aika oudolta ...

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Lainaus:
Wondy:
Lainaus:
DOT: Jotkut kuvat ovat toisten mielestä hienoja, vaikket sitä uskoisikaan.

Ja päivänselvästi sun omat kuvat ovat mielestäsi parhaita, mutta en silti ymmärrä, miksi kukaan väkisin tunkee omat kuvansa parhaisiin. Pokkani ei tähän riittäisi, enkä tosin edes haluaisi tällaiseen ryhtyä.

Mutta kun asia on niin, että tuon nykyisen tilanteen takana en ole minä, enkä olisi siihen ryhtynytkään. Itse lähinnä pyrin vain laittamaan terotahvojen kuvia parhaimpiin.

Lainaus:
Rachel: DONUONTYHMÄ: Kommenttisi Pompsulle, näytti aika oudolta ...

Se oli tarkoitettu Educationille.

Lainaus:
Käsikirjoitus: DONU on itse lisännyt omiin kuviinsa täydet pisteet ja ehkäpä tekee uusia käyttäjii nytte Galleria- vuoksi ny. Ja jotkut taas ei piä DONUN kuvist ja ME NYT KAIVATAAN WONDYN KUVII TALIAIVO!

Tämä ei edelleenkään ole totta.

Suoraan sanoen minusta tuntuu erittäin kurjalta, kun ihmiset täällä vain spekuloivat tietämättä mitään todellisuudesta. Itse olin mukana vain terotahvojen kuvien boostaamisessa parhaimpiin, enkä se ollut minä, joka lisäsi kuvani niiden tilalle.

ja sitäpaitsi c'mon, ihan turhaa nostaa kauheaa meteliä vain yhdestä kuvalistasta.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Näihin jäi vastaamatta:

Lainaus:
Pompsu: Minä kylläkin luulen, että kyse on kaksoisnickeistä, joilla jotkin antavat omille töherryksilleen täydet, ja hienoille ikisuosikeille huonoimman päästäkseen gallerian parhaimpiin.

Kukaan tässä ei ole tehnyt niin (ja vaikka olisikin, niin mitä väliä? Kannattaisi sitten heivata koko arvostelusysteemi veks). Onhan tuolla Donald-91:n hieno akupääkin, vaikkei hän sitä ole (todennäköisesti) sinne arvostellut.

Lainaus:
Rachel: Ärsyttää se että kun meen kattomaa'n Wondyn kuvia uudelleen (ne on upeita ;'D) niin näkyy vaan DONUONTYHMÄn kuvia sekä että muita turhia kuvia ...

Miten määrittelet sanan "turha"?

Niin ja tosiaankin, edelleen samasta ip-osoitteesta voi äänestää samaa kuvaa vain kerran päivässä. Minulla ei ole kuin muuutama profiili tänne, joten...?

Vierailija

Lainaus:
Tupelo

Lainaus:
Itse lähinnä pyrin vain laittamaan terotahvojen kuvia parhaimpiin.

Sekin on kiellettyä. Vain tiettyjen käyttäjien kuvat saavat olla parhaimmissa.

Ja missä sanotaan niin?

Lainaus:
DONUONTYHMÄ

Miten määrittelet sanan "turha"?

samaa kyselisin, miten turha?ne mitkä galleriaan hyväksytään eivät ole turhia.

Lainaus:
DONUONTYHMÄ

Onhan tuolla Donald-91:n hieno akupääkin, vaikkei hän sitä ole (todennäköisesti) sinne arvostellut.

täysin totta.

Ai että kun mua naurattaa tämä teidän homma, ne on yksiä kuvia ankallisgalleriassa, ja tuntuu että täällä hakataan toisia kun kyseessä on kokoperheen asia, ankallisgalleria, eihän aku ankka ole mailman vakavin asia, sillä periaatteella olen sivustolla ja hyvin menee. Ei ole yhtään riita tullut täällä, mitä nyt pikku pelleilyjä , mitkä ovat vain pelleilyä.

-Onni-

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
Lainaus:

Sekin on kiellettyä. Vain tiettyjen käyttäjien kuvat saavat olla parhaimmissa.

Ja missä sanotaan niin?

Eikö tässä topicissa ole kyse juuri siitä?

DONUONTYHMÄN, tahvokamujen yms. kuvat pois parhaista ja jotain kliseitä tilalle.

Lainaus:
Ai että kun mua naurattaa tämä teidän homma, ne on yksiä kuvia ankallisgalleriassa, ja tuntuu että täällä hakataan toisia kun kyseessä on kokoperheen asia, ankallisgalleria, eihän aku ankka ole mailman vakavin asia, sillä periaatteella olen sivustolla ja hyvin menee. Ei ole yhtään riita tullut täällä, mitä nyt pikku pelleilyjä , mitkä ovat vain pelleilyä.

Tuossa oli kyllä harvinaisen järkevää tekstiä.

Vierailija

Itse olen aina pannut parhaan arvosanan wondy:n ja Vaa_ri:in töille, arvatenkin monet muut ovat tehneet samoin, ja nyt huomaan, että yhdellä wondy:n piirrustuksella, joka oli ollut hirveän kauan top 6-listalla, oli arvosanana joku 1! Miten se noin nopeasti voi vaihtua! Itse en anna koskaan itelleni hirveän suuria pisteitä. Monesti vain kolmosen tai kakkosen.

Vierailija

Noista DONUN kuvista...voi olla mahdollista, että DONU itse olisi laittanut kuvansa parhaimpiin.On myös mahdollista että ei.Minä uskon että ei ole.Jos DONU ei ole itse niitä sinne arvostellut, hyvä niin, mutta teidän kaikkien vasta syytteet Dotia vastaan ei jos DON ei huijaa.Miltä tuntuisi jos omia kuviasi sanottaisiin itse parhaiten arvostelluiksi eikä se pitäisi paikkaansa?

Mielestäni parhaimmissa on tällä hetkellä ihan oikeata materiaaliakin, mutta on siellä sellaisikin mitkä ei sinne mielestäni kuulu.

On kaikinpuolin ärsyttävää kun kokoajan nykyään parhaimmat vaihtuvat.On se hyvä, mutta ei nyt pitäisi sentään ihan kokoajan vaihtua.

~Aksu~

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Kaikki mestariteokset ovat poissa! Niitä ei näy parhaimpien kuvien joukossa! Ja nyt niiden tilalla on muita piirustuksia jotka osaa tehdä jopa 3-vuotias. Jos parhaimmat kuvat eivät palaa omille paikalleen niin sitten meen sekaisin!

T:Nupu Ankka

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat