Mitä antaisit Hannulle syntymäpäivä lahjaksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä antaisit Hannulle syntymäpäivä lahjaksi?

minä en kyllä tiedä...

Kommentit (9)

Vierailija

Mielenkiintoinen kysymys. Hannuhan on tuurihaukka, jonka satumainen onni takaa, että hän ei tarvitse mitään. Tätä problematiikkaa ratkaistaessa täytyy lähteä liikkeelle kysymyksestä: Mitä antaa sellaiselle, joka ei tarvitse mitään. Tämä varsin visainen pähkinä kuitenkin tuotti minun varsin vaatimattomaan päähäni varsin mehukkaan ajatuksen. Ajatuksethan eivät voi olla mehukkaita, koska eiväthän ajatukset voi maistua tai haista miltään. Laama olisi Hannulle sopivin syntymäpäivälahjavaihtoehto, sillä laamasta Hannu saisi elinikäisen ystävän, kunnes laama kuolisi. Tietysti jos laama saisi jälkeläisiä, mikä lienee Hannun luona aivan ylitsepääsemätön este toteuttavaksi, mutta laama olisi joka tapauksessa varsin kätevä ja ihana lahjavaihtoehto.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Mitä antaisit Hannulle syntymäpäivä lahjaksi?

Laamaaja - 31.08.11 08:56 (ID 818691)

Mielenkiintoinen kysymys. Hannuhan on tuurihaukka, jonka satumainen onni takaa, että hän ei tarvitse mitään. Tätä problematiikkaa ratkaistaessa täytyy lähteä liikkeelle kysymyksestä: Mitä antaa sellaiselle, joka ei tarvitse mitään. Tämä varsin visainen pähkinä kuitenkin tuotti minun varsin vaatimattomaan päähäni varsin mehukkaan ajatuksen. Ajatuksethan eivät voi olla mehukkaita, koska eiväthän ajatukset voi maistua tai haista miltään. Laama olisi Hannulle sopivin syntymäpäivälahjavaihtoehto, sillä laamasta Hannu saisi elinikäisen ystävän, kunnes laama kuolisi. Tietysti jos laama saisi jälkeläisiä, mikä lienee Hannun luona aivan ylitsepääsemätön este toteuttavaksi, mutta laama olisi joka tapauksessa varsin kätevä ja ihana lahjavaihtoehto.

Kyllä tämä tv sekottaa joidenkin päään ihan täysin saunalahden laama mainokset eihän niisä ei ole mitään järkeä tuskin hannu kestäisi laamaa ja asiaan mielestäni hannulle syntymäpävä lahjaksi no en tiedä sanotaan nyt vaikka iines hanulle omaksi jota en itse tahtoisi.

Vierailija

en mitään hannu saa kuitenkin aina kaiken :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vierailija

no,voisin antaa hubba-bubba purukumin hää ei varmaaan tekis mitään sillä ja sitten habbo-kolikoita jos pelais mun kaa habboo mut nuo ei varmaan kyl mitään merkitystä hannulle ois :( nii t:näkymätön :)

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat