Annappas perustelu!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen uusi käyttäjä näillä sivustoilla ja aioin tehdä tämmöisen topicin. En tiedä hyvin paljon sääntöjä näillä sivustoilla joten, joitakin pieniä virheitä saattaa tulla, vahingossa.

Olen nähkääs' (ehkä) vanhin näillä sivustoilla, olen yli 50 vuotta. Itse olen tykännyt jo nuoresta vanhuuteeni asti ja tilaamme yhä, muttei kuiteskaan putkeen. Välillä lopetettiin ja tilattiin, kysymyksiä? ...

Eli tämmöistä topicia ei ole näköjään luotu ja aioin nyt tehdä. Eli joku käyttäjä aikoo sanoa jonkun "esineen" tai jonkun muun, niin seuraava käyttäjä perustelee onko se hyvä vai ei. Lauseeseen pitäisi tulla aina sana "koska".

(esim 1)

iPhone on mielestäni hyvä koska siinä on paljon pelejä ja sentään upea kosketusnäyttö - kameran kera! (PERUSTELU VOI OLLA HUONO TAI HYVÄ ...)

NYT ALKAA LEIKKI ...

PERUSTELE: Miksi YouTube on mielestäsi hyvä/huono/OK nettisivu?

Sivut

Kommentit (27)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä enemmän kannustetaan perustelemaan, sen parempi..: ) "Mielipide ilman perustelua on turha" -mantraa kyllästymiseen asti hokevana diggailen.

YouTube on hyvä nettisivusto. Kaikki tietävät sen, se on maailmanlaajuinen ja monenlaisia videoita tarjoava saitti, mikä lisää videoiden monipuolisuutta. Koska se on niin tunnettu, (toivottavasti) sen valvontakin on suhteellisen tarkkaa. YouTube on helppo paikka tarkistaa tietyt musavideot, trailerit ja leffojen parhaat palat hyvinkin helposti. Netissä käyttäjien osallistuminen sisällöntuotantoon on mielestäni suuri plussa, siksi JuuTuubi (ja foorumit) saavat multa hyväksyvän leiman.

Nekst: Perustele, miksi tämä sivusto (ja varsinkin foorumi) on sellainen kuin mielestäsi on?

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Perustelen mahdollisemman hyvin.

AkuAnkka.fi on hyvä sivusto, koska....ääh....ööh...Muuten vaan?

Seuraava perustelee miksi Aku on ollut aina niin laiska ja pakottaa poikia tekemään hänen työnsä ja varastaa poikien rahoja?

Vierailija

Juu aivan varmasti topicin aloittaja on 50-vuotias... nehän tykkää tunnetusti näistä leikki-topiceista...

Lainaus:
tupu,hupu,lupu ja rupu: Seuraava perustelee onko koulu kiva/tyhmä/OK paikka.

Koulu on kiva paikka, koska siellä oppii uusia asioita.

Seuraava: Miksi auto on parempi kuin juna?

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

No autolla pääsee melkeinminne tahansa, sen voi laittaa laivaan ja se pääsee eripaikkoihin kuin juna. Next: Onko Aku Ankka.fi sivusto hyvä/huono/ihan OK?

T:Nupu Ankka

Vierailija

Aku Ankan nettisivu vai, itse olen kyllä ollut täälä hetken jaa, mieletäni ihan hyvä nettari joten hyvä. Perustelut: Koska voi olla relax, pelata pelejä AA:n sivustoilla ja jne. ...

Next: Facebook hyvä vai huono ?

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Koska en ole Facessa, joudun sanomaan huono, koska en ole ollut siellä! En minä voi sanoa että hyvä, koska en ole käynnyt siellä KOSKAAN.

R-Kioski hyvä/OK/huono

~LäPPä

Vierailija

Ihan ok, siellä ei vai myydä lempikarkkejani. Saa sieltä sentään taskareita. :)

Next:

Onko koulu hyvä vai huono asia?

Vierailija

Itse pidän Potterista enemmän kuin paljon!Viimeinen osa on mielestäni paras, mutta myös ensimmäinen kuuluu top.1 listaleni;D Potterit ovat hyviä, koska ne ovat jännittäviä, ja kun niitä katsoo, alkaa kadehtimaan, kun ei itse osaa taikoa.Näyttelijät ovat loistavia.Olen lukemassa myös "Viisasten Kivi" Kirjaa, ja on harvinaisen mukavaa, katsoa Viisasten kivi elokuvana, ja vertailla kirjaa ja leffaa keskenään.Joskus jopa kaverini kanssa leikitään Harry Potteria, koska se on niin hyvä.

Seuraavalle:Onko Pokemon kortit hauskoja/tosi huonoja/harvinasen tylsiä...

~Aksu~

//Hyvä topic!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Annappas perustelu!

akselipoika - 08.09.11 03:49 (ID 821089) //Hyvä topic!

Kiitos paljon, Aksu. Itse en keräile tai leiki, mutta seuraan kyllä sitä ohjelmaa, tosi harvoin. Vuodessa ehkä 7 kertaa. Itselläni on pari ja Raichu on voimakkain.

Next: Onko sinulla oma Teck Deck-skeittari?

(Itselläni ei olisi mutta, olisi kiva kuulla olisiko teillä ...)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat