Vuoden paras elokuva!-äänestys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ensimmäisenä äänestetään kymmenen hyvää elokuvaa (yhden elokuvan pitäisi saada noin. 3 tähteä)

Ne kymmenen elokuvaa jotka ovat saaneet tasan/yli 3 tähteä pääsevät parhaimmistoon, ja teidän äänestäjien pitäisi antaa yhdelle elokuvalle. yli viisi tähteä voittoon. Jos kyseinen elokuva ei ole saanut yli 5 tähteä niin päätyypi häviöön. Itse arvon montako, ja se joka on saanut vuoden lopussa yli 5 tähteä tai ruimat 20 tähteä (tai yli) elokuva on voittanut tämä erän!

PS: Tiedän että tälläinen topic on, mutta teen tästä paremman version. Sopiiko, pistetään peukut pystyn :o.

Kolmen tähden arvoisia elokuvia!

- HARRY POTTER JA KUOLEMAN VARJELUKSET OSA 2

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Ehdolla:

- Smurffit: 1 ääni: kaksi ääntä jatkoon kisaan!

- Inception: 1 ääni: kaksi ääntä jatkoon kisaan!

- Pirates of the Caribean: vierailla vesillä: 1 ääni: kaksi ääntä jatkoon kisaan!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

//: Smurffeja äänestän minä! xO

Kommentit (12)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Vuoden paras taitaa olla Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2. Menee melkein täysin kirjan mukaan ja hyvin tehty elokuva. Sekin saatiin aika nopeasti tehtyä kun 1 osa tuli jouluna 2010 ja sitten tämä kesällä 2011.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Äänestän Harry Potter ja kuoleman varjelukset 2!Paras leffa mitä oen ikuna nähnyt.Aivan loistavasti toteutettu, jännittävä ja mukaansa tempaava.Ihan ehdottomasti ansaitsee ääneni!

Vierailija

Jos pitää nyt uusista leffoista sanoa niin ääneni menee tuolle Harry Potterille.

Inceptionia en ole nähnyt. Kertokaas joku kannattaisiko katsoa?

Vierailija

Täällä kaikkialla niin sanotusti "vilisee" Smurffit, jo alkaa ärsyttää!

Smurffeille en anna ääntä enkä Pottereille, vaan Pirates of the Caribeanille - vierailla v

Vierailija

Itse sanoisin parhaan leffan olevan Transformers: kuun pimeä puoli. Mielestäni se on erittäin hyvä elokuva, jonka mahtavuuden tajuaa vasta kun tahtoo nähdä sen uudestaan ja uudestaan. Näistä edellisistä ääntäni ei saa mikään. Ja tähtinä annan Transformers DOTM:lle 4,5 tähteä/5 tähteä

--Simppu12, leffavaihde päällä--

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Vuoden paras elokuva!-äänestys

grom - 14.09.11 01:58 (ID 823179) Harry potter ja Kuoleman varjelukset. Tiedätkö ees mistä se nimi tulee? HP-fanit sanokaa.

Sen nimi tulee Kuoleman Varjeluksista, jotka ovat esineitä.

Oma ääneni menee myös Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset 2: lle.

~Spekkis, magic ninetynine~

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vuotta on jäljellä vielä monta kuukautta, joten vielä ei kannata alkaa äänestämään vuoden parasta elokuvaa, kun ei kaikkia elokuvia tältä vuodelta ole edes ilmestynyt. Äänestelkää siis sitten joulukuussa jolloin on todennäköisemmin lähes kaikki elokuvat ilmestyneet tältä vuodelta.

Nyt on liian aikaista vielä, joten lukkoa tulee. Topicin tekijälle myös sellainen huomautus, että animaatiot osioon kuuluu vain Disney animaatioihin liittyvät asiat, joten tämähän ei tähän osioon kuulu.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat