Asuisitko Ankkalinnassa? Perustelkaa mielipiteenne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse ainakin asuisin Ankkalinnassa mielellläni, koska siellä sattuu ja tapahtuu: Pelle keksii keksintöjä, Roppe ui rahoissa, Mummo leipoo kakkuja, asuisin mielelläni Ankkalinnassa!

Kommentit (8)

Vierailija

Minäkin asuisin Ankkalinnassa!Siellä näyttää olevan aika kivaa.Itse haluaisin asua Akun talossa,koska se on tyypillinen ankkalinnalaistalo.

T:Ballerina

Ps.kiva topic! :)

Vierailija

No miksipäs ei. ankkalinna on varmaan mukava kaupunki. Minulla on hieman samoja perusteluita kuin edellisellä, eli jos jokin asia vaivaa tai on vaikeaa niin Pellen luo vaan hän kyllä keksi ratkaisun pulmaan. Ja jos nälkä yllättää niin täytyy lähteä käymään mummon maatilalla. Häneltä saa varmaan hyvät herkut, ainakin jos Ankkalinnalaisiin on uskominen.

Ja jos asuinpaikka pitäisi valita niin joku rauhallinen katu olisi mukava. akun talon paikka ainakin vaikuttaa mukavalta.

Vierailija

Noo... en asuisi. Ensinäkin vihaan kuhisevia metropoleja ja kiireistä elämänrytmiä, jota ankkalinnassa on vaikka muille jakaa. Ankkalinnan turvallisuustasokin on aika heikko, sillä karhukopla ja muut konnat karkaavat vankiloista ties kuinka usein ja heidän tuomiotkin näyttäisivät olevan hyvin lyhyitä.

Kuvitteellisista paikoista asuisin mieluiten Muumilaaksossa. Siellä kaikki on niin huoletonta ja luonnonläheistä, että huh huh... Siellä minä asuisin...

Vierailija

En todellakaan! Mielummin asun täällä Pälkäneellä kun missään Ankkalinnassa. Siihen ei perusteluja tarvita. PISTE!

"DTNW"

Vierailija

minä asuisin varmasti mummo ankan luona se leipoo pikkuleipiä sekä kakkuja :] siellä olisi kissan päivät :] :)

Vierailija

Olisihan tuo itse asiassa aika hauskaa, jos koko paikka edes olisi olemassa. Siellä olisi paljon menoa, melskettä ja hupia, sekä seikkailua! Eipä kovin muuten tarvitse perusteluja.

-DjDuck popittaa-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat