WarriorCats - Roolipeli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Alkulörpöttelyt:

-------------------------------------------------

Oletko lukenyt soturikissat kirjoja? Jos olet pääset helposti tähän roolipeliin sisälle. Itse en ole lukenut kuin yhden ja sen juuri eilen. :) Innostuin itse kirjasta ja aion lukea toisenkin.

-------------------------------------------------

Etkö ole kuullutkaan soturikissoista? Lue seuraava:

--------------------------------------------------

Kissoja elää villinä luonnossa... He eivät ole lemmikkejä... Ne muodostavat viisi klaania... Myrskyklaani... Jokiklaani... Tuuliklaani... Varjoklaani... Tähtiklaani... He elävät villinä. (Paitsi Tähtiklaani joka elää tähdissä. (Vähän kuin kissojen taivas.) Heillä on rajansa, joita pitää kunnioittaa. He eivät metsästä huvikseen. He taistelevat muiden klaanien kanssa. Yrittävät vain puolustaa klaaniaan, henkensä uhalla.

Paikan ja reviirit löydät kirjoittamalla googlen kuvahakuun: Warrior Cats forest map

Tärkeitä paikkoja:

Kuukivet (Tähtiklaanin reviirillä)

Kaksijalkala (Ihmisten asumus)

Ukkosenpolku (Autotie)

Nelipuu (Paikka jossa klaanit kohtaavat ilman rauhallisissa merkeissä kerran kuussa)

--------------------------------------------------

Okei. Valitse klaani. (Myrskyklaani,Jokiklaani,Tuuliklaani,Varjoklaani)

Valitse nimi itsellesi. (Olet aluksi oppilas ja nimesi perään tulee sana "tassu". Esim: Nokitassu, Tulitassu...)

Ulkonäkö (esim: Musta kollikissa jolla on leveä naama)

Kun olet osallistunut mukaan sinulle valitaan mestari joka opettaa sinut soturiksi. Opettaminen on tehtävien antamista. Menikö kaaliin? Ei? Okei. Esimerkki, kiitos!

Vihersilmä: Nokitassu, metsästä yksi jänis klaanille.

Nokitassu: Hiivin metsään vaanimisasennossa. Sieraimeni olivat juuri päässeet eroon klaanin kissojen tuoksusta kun kuulin risauksen pusikossa. Pudottauduin vaistomaisesti matalammaksi ja kynteni työntyivät esiin. Hiivin pusikkoa päin yrittäen pitää painon tasaisesti jokaisella jalalla. Hyökkäsin puskaan ja hampaisiini tarttui jänis jonka tapoin hetkessä. Nelistin sitten klaaniin riista hampaissani.

Mestari voi antaa kaikenlaisia tehtäviä. Kun oppilan on suorittanut 10 tehtävää hän pääsee soturiksi. Soturina saa valita minkälaisen nimen sitten ikinä halaajaakaan. Kannattaa muistaa että nimen on hyvä muistuttaa edellistä nimeä. esim Nokitassusta voisi tulla Nokiraita. Soturina saat hyökötä toisiin klaaneihin ja valita itsellesi oppilaan jota opettaa.

Soturina voit tehdä oikeastaan mitä vain. Kunhan ensin metsästät klaanille ja sitten vasta itsellesi.

Nyt ensialkuun joitain asioita:

Neljä ensimmäistä saavat heti soturin arvon ja mennä jonkin klaanin päälliköksi. (Jolla ei klaanilla ole jo päällikköä.) Päälliköiden tulee olla aktiivisia. Päällikkö voi myös julistaa sodan muita klaaneja vastaan.

Minä Direction otan nimekseni Hopeakynsi ja olen Myrskyklaanin päällikkö.

Kysy jos on kysyttävää.

Roolipeli alkaa

// NYT SIIS 3 PÄÄLLIKÖN PAIKAT OVAT VAPAANA! TÄHTIKLAANIIN EI VOI LIITTYÄ.

// Ai, no jos sen linkin laitat niin kiva. En tiennyt tällaisesta. Hieman typerä juttu mutta kiitos tiedosta.

//Kuinka niin vara modeilu? :) Modeilinko minä? :D

// Luikin sinne ja kiitos vielä tiedosta. :] PS: Itsekkin kirjoittelin wiillä kerran yhdelle toiselle foorumille.

//Kuinka ihmettelet yhtä viestiä? Glup, tämähän menee chattaamisen puolelle. Toivottavasti modet eivät ole kovin kiihkoilijoita tämän asian kanssa.

//Tämä topa voisi jatkua siihen asti että modet tulevat sanomaan joo\ei tämän jatkumiselle. Mutta laitoin varmuudenvuoksi viestin roolipelit-topaan. PS: Blueprint älä hauku.

Kommentit (5)

Vierailija

Turha topic ... ? Roolipelejä ei nykyää tehdä enään, Roolipelit-topiciin kuuluva topic ;'D.

Nojaah nyt kai pitää veksata sulle linkkiki .... kun kerran oot uus' käyttäjä. Noi ...

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/ketju/25348/roolipelit/viesti...

ja nykyää (vara)modeilu on kiellettyä ;'D. ...

//: nooh, modethan päättää tän jutun joten, en oo mikä mode eth, tää voi ehkä säilyykkin ;'D varmaan ... oon 25 % varma ;'D.

//: hyvä kun keskustelet munkaa sun aloitusviestilläs, (turhat post(it) on aika roskaa ...) jaah, et. itsehän minä teen sitä ;'D no sä oot uus käyttäjä sentään niin voit sä hipsiä nyt sinne Roolipelit-topiciin ja muista katsoa hakukin.

(sori jos kirjotan murteel, kosk kirjoitan wiil)

Tietokone: Itse olen lukenut Soturikissoja, hyviä ovat muttei mikään "paras" tai voisihan sitä sanoa ... pääsihän se nyt TOP 3:seenkin.

//: Oleppas hyvä ;'D. Ja miten, jos kerran AA:n sivustoilla niin ... mitenpäs sinulla on yksi-viesti. Jo alkaa ihmetyttää ;'D, ja vielä kerran "hyvä topic mutta liittyy jo samanlainen (tyyppinen".

Hups! Eikö tuo olekkin ensimmäinen kerta kun mie kirjoitin tuon, "outo minä" ;'D.

Vierailija

Mitä tuo Rachel sanoi niin on kyllä, totta.

Mutta varamodeilua on just tuollaista.

Eli suosittelisin menemään Hirnun tekemään Roolipelit - toppaah ja sitten kirjoitat vain että. "Haluaisin olla roolipelin-vetäjänä, roolipeli nimeltä: WarriorCats - Roolipeli."

HUHTIKUUSTA ETEENPÄIN, sillä itse olen juuri huhtikuun paikalla, .. ehkääh, tai ainakin ilmottauduin.

Vierailija

Voihan tämä topic jatkuakin, Edun ja Rachin kommentit ei kyllä näyttänyt lupaavalta. Edun & Rachin kommentit ovat ¨pahalla¨ tarkoitettuna, selvästi.

Topic jatkuu nyt ehkäpä ...

Vierailija

Mielestäni kävin ilmoittamassa itseni. Älä Blueprint haasta tahallisi riitaa.

Elenpäs tässä hetken roolihahmollani Hopekynnellä.

Olin nälkäinen. Nelistin metsään ja seurasin vaistoani. Kävelin hetken aikaa metsässä yrittäen havaita riistan tuoksun. Saavuin kaksijalkojen polun luoksen enkä ollut vielä saanut riistasta hajuakaan. Laskin tassuni polulle, kunnes kuulin kaksijalan kävelevän minua päin vetäydyin salamannopeasti pusikkoon ja odotin että kaksijalka käveli ohi. Syöksyin polun yli ja haistoin hiiren. Pudottauduin vaanimisasentoon, silmät viiruina. Näin hiiren edessäni lähestyin sitä ja... Räks! Oksa katkesi jalkani alla. Hiiri viiletti pakoon ja olin pettynyt suoritukseeni. Haistoin melkein heti uuden rotan tuoksun. Syöksyin sen kimppuun, nappasin, tapoin ja kannoin sen klaaniini.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Rachel: ja nykyää (vara)modeilu on kiellettyä ;'D. ...

Tiedät, että se on kiellettyä niin miksi silloin kuitenkin varamodeilet? Jätä mielummin moderointi niille, joille se kuuluu eli meille modeille. Teidän muiden ei tarvitse huolehtia siintä meneekö topic lukkoon. Vastaatte, jos näette topicin tarpeelliseksi ja jätätte vastaamatta, jos topic on mielestänne turha.

Direction jo kävikin ilmoittamassa halukkuutensa vetää roolipeli. Nyt siellä olet listalla, joten nyt vain odottamaan vuoroa. Tämä topic menee lukkoon, avataan sitten, kun on vuorosi vetää roolipeli.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat