AkuAnkka.fi:n Leikit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

TÄMÄN HETKINEN LEIKKI MENOSSA: -

Samat säännöt kuin Roolipelit-topassa mutta vähän erillaiset, tahtoisin moden arvosteluja olisiko hyvä topic vai ei?

AkuAnkka.fi-sivustolla on hirveästi leikkejä ja niitää vilisee siellä, täällä. Tahtoisin että leikit tulisivat tähän toppaan "leikkimään" samoja leikkejä mitkä ovat jo keksitty, ja per. leikki noin. 1-2 kuukautta. Jo ihmettelette että miten tätä niinkuin "lisätään leikkejä ja leikitään".

No ekaksi pitää tietenkin ottaa joku leikki esim. "Arvaa seuraavan ..."-topicin ja sitten leikki kulkee 1-2 kuukauteen asti tai itse leikin vetäjä päättää 1-2 sisältä, mihin hän aikoo lopettaa leikin.

Samoja leikkejä ei nyt kaivata, noin. 3 kuukauden sisällä.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tarkemmat säännöt:

Eli joku käyttäjä keksii leikin joka kestää noin. 1-2 kuukautta ja sitten vaihtuu toinen leikki. Jos toista leikkiä ei keksitä niin, itse minä keksin leikin.

En ole varma olisiko turha toppa vai hyvä, jäänpäs miettimään. Ilmoitan sitten.

Kai jo tajusitte .. ettekö?

LEIKIT JA PELIT-vetäjät:

-

-

-

-

-

-

-

-

Kommentit (3)

Vierailija

Oikeastaan ihan hyvä idea, mutta siinä on kyllä yksi iso ongelma:

Leikkejä on täällä todella paljon. Jos jokaista leikkiä täytyisi täällä leikkiä noin 1-2 kuukautta, vuodessa ehdittäisiin leikkiä vain 6-12 eri leikkiä. Kun jotain leikkiä leikittäisiin vähän aikaa, ei sitä voitaisi enää pariin vuoteen leikkiä.

Eli oikeastaan näitä topiceja, joissa leikitään jotain tiettyjä leikkejä pitäisi olla todella useita. Sitten pitäisikin muistaa missä topicissa mikäkin leikki oli...

Jos kumminkin pysytään mieluummin näissä vanhoissa erillisissä leikki-topiceissa.

-alak-

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pelit ja leikit osio on tarkoitettu peleille ja leikeille, joten ei ole mitään ideaa vähentää leikkejä tuolla tavalla. Roolipelejä vähennettiin, koska niissä oli jokaisessa sama idea. Jokaisessa leikissä taas ei läheskään ole sama idea. Eikä kaikkien leikkien tunkeminen yhteen topiciin onnistuisi mitenkään, olisi liian sekavaa mikä leikki olisi milloinkin käynnissä.

Tälläistä siis ei tarvita, joten lukkoa tulee.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat