Vedetään hatusta!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ajattelin tehdä tällaisen vedetään hatusta kisan. Tämä on saman tyyppinen kuin se TV:stä tullut vedetään hatusta ohjelma.

SÄÄNNÖT:

Kisaan mahtuu kerrallaan kymmenen kilpailijaa. Keksin joka viikko kilpailijoille jonkun tehtävän. Tehtävä saattaa olla esimerkiksi hauskimman vitsin kertominen, runon keksiminen tai jokin muu vastaava. Arvostelen jokaisen tekemän tehtävän asteikolla 1-10. Jos joku kilpailija ei ole suorittanut tehtävää hänelle ei tule yhtäkään pistettä. Yksi kisa kestää yhden kuukauden eli neljä viikkoa. Kisa alkaa silloin kun ollaan saatu kymmenen kilpailijaa. Kysykää jos ette tajunneet jotakin!

kilpailijat:

-Höpsismiprinssi

-Ratasaivo

-tupu,hupu,lupu ja rupu

-Peksu1

-Nupu Ankka

-akselipoika

-Nikossi ankka

-Education

-Rachel

-Blackberry

Kisan tilanne tällä hetkellä:

1. Ratasaivo (8 p), Peksu1 (8 p)

2. akselipoika (7 p), Nupu Ankka (7 p)

3. Nikossi ankka (6 p)

4. tupu,hupu,lupu ja rupu (5 p)

5. Education (0 p), Rachel (0 p), Höpsismiprinssi(0 p), Blackberry (0 p)

TEHTÄVÄT:

1.tehtävä (12.9-18.9.2011):

KERRO HAUSKIN VITSI!

Tätä ei varmaankaan tarvitse sen kummemmin selitellä. Eli jokainen kertoo jonkun vitsin ja minä sitten annan niistä pisteet. Vitsin ei ole pakko olla itse keksitty.

2.tehtävä (19-26.9.2011)

KIRJOITA PARAS TARINA!

Eli toisena tehtävänä on kirjoittaa jokin tarina. Tarinan pitää olla yli 400 merkin mittainen ja siinä saa olla myös vähän huumoriakin mukana! Tarinan pitää olla itse keksitty ja aiheen saa itse päättää. Paras voittakoon!

Päivitetty viimeksi: 19.9.2011 klo 17:59

-Tepe

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Lainaus:
Vedetään hatusta!

jonikuusysi - 11.09.11 07:16 (ID 822414) Putous on keksitty, syypää tässä. Eikös tämä ole aivan samanlainen?

No ei tämä nyt ihan samanlainen ole. No tämän voi lukottaa jos modet ovat sitä mieltä.

-Tepe

ratasaivo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Vedetään hatusta!

jonikuusysi - 11.09.11 07:16 (ID 822414)

Putous on keksitty, syypää tässä. Eikös tämä ole aivan samanlainen?

Eihän tämä nyt samanlainen ole! Tässä ei tarvitse keksiä sketsihahmoa, vaan olla vain oma itsensä ja tehdä se tehtävä.

-ratasaivo :)

Vierailija

Oho! Kilpailijoitahan tulee kuin sieniä sateella! Ja modet voivat tosiaan lukottaa tämän jos ovat sitä mieltä että tämä on samanlainen kuin putous. Vielä viisi paikkaa jäljellä!

-Tepe

Vierailija

Tuun kaikkiin kilpailuihin ja muihin kisoihi mutta nytpä ehkä taidan jättää väliin, tai muutin mieleni tulen minä nyt.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat