kummat on parempii lehdet tai taskarit.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eiköhän nimi jo kerro tarpeeksi paljon.eli kumpi on parempi taskarit tai lehdet.kumpaakohan topic paikkaa tää olisi pitänyt laittaa,no anti olla.superkalle kohta jo 100 viästiä

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:
Kummat ovat parempia: Lehdet vai Taskarit?

SuperKalle - 16.09.11 08:19 (ID 823998)

Eiköhän nimi jo kerro tarpeeksi paljon eli kumpi on parempi: taskarit tai lehdet?

SuperKalle, kohta jo 100 viestiä

Minä itse pidän kummastakin yhtä paljon. Ehkä tavallaan enemmän lehdistä, kun ne tulevat jo joka keskiviikko, kun taas taskukirjoja pitää odotella kuukausi.

Haluaisin silti huomauttaa samalla: Olisin kiitollinen, jos kiinittäisitte huomiota kirjoitukseenne. Onhan Aku Ankassa aina laadukasta suomen kieltä, niin miksei keskusteluissammekin?

Walt Disney, laadukkaan kirjakielen puolestapuhuja

Vierailija

Lainaus:
Kummat ovat parempia: Lehdet vai taskarit?

Walt Disney - 17.09.11 09:31 (ID 824060)

Lainaus:
Kummat ovat parempia: Lehdet vai Taskarit?

SuperKalle - 16.09.11 08:19 (ID 823998)

Eiköhän nimi jo kerro tarpeeksi paljon eli kumpi on parempi: taskarit tai lehdet?

SuperKalle, kohta jo 100 viestiä

Minä itse pidän kummastakin yhtä paljon. Ehkä tavallaan enemmän lehdistä, kun ne tulevat jo joka keskiviikko, kun taas taskukirjoja pitää odotella kuukausi.

Haluaisin silti huomauttaa samalla: Olisin kiitollinen, jos kiinittäisitte huomiota kirjoituskeenne. Onhan Aku Ankassa aina laadukasta suomen kieltä, niin miksei keskusteluissammekin?

Walt Disney, laadukkaan kirjakielen puolestapuhuja

FAil. Kirjotit ite kirjoituskeenne.??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat