Talent Suomi 2011

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis tämä on vuoden 2011 Talent Suomen virallinen keskustelutopic. Talent tulee joka lauantai klo 19-20. Täällä kuuluu keskustellaan esityksistä ja kaikesta Talenttiin liittyvistä asioista ja jutuista. Saa myös veikata voittajaa!

Eli ei muuta kuin keskustelemaan!

Voittajaveikkaukset:

Spektro99: DJ Preal

DuckThatNeverWas: Helmi ja Iina

kulta into: DJ Preal

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Lainaus:
Re: Talent Suomi 2011

vikke98 - 17.09.11 08:28 (ID 824305) Tykkäsin siitä vikasta esityksestä. Se oli varmaan ainut oikeasti hauska ja hyvä tänään.

Niin kyllä minunkin mielestäni. Se laama-agility oli sanalla sanoen surkea, mutta se sitten pääsi jatkoon, eikä se symppis tanssijapoika sitten päässyt. Älytöntä. Kyllä minä siitä freestyle-futiksestakin pidin. Jotenkin ne ilmaveivaajat tuntuivat tylsiltä. Kyllä nekin olivat symppiksiä ne kaksi pikkutyttöä, jotka lauloivat Leevi and the Leavingsia. Veikkaan niiden voittavan tämän Talentin.

~Spekkis, magic ninetynine~

//No joo, ei sen tanssijapojan kyllä olisi kyllä kuulunutkaan mennä jatkoon. Säälitti vaan niin paljon

Vierailija

Se Leevi and The Leavings esitus oli TODELLA cool!

Kuten Spekkis tossa mainitsi he varmana voittavat kisan.

By: "DTNW"

Vierailija

Lainaus:
Re: Talent Suomi 2011

vikke98 - 17.09.11 08:28 (ID 824305)

Tykkäsin siitä vikasta esityksestä. Se oli varmaan ainut oikeasti hauska ja hyvä tänään.

Joo mä olen ihan samaa mieltä!

:) Kultainto :)

Vierailija

Oli ihan oikein ettei se freestyletanssijapoika päässy jatkoon. Esitys ei ollut jatkoon pääsemisen arvoinen. Ihan turha siinä sen pojan on itkeä, vaikka tottakai se harmittaa. Laama-eikun siis anteeksi alpakka-agility oli todella surkea tapaus, mutta elukan sympaattisuuden takia tuomarit päästivät heidät jatkoon. Ne kaksi "muotitietoista" pikkutyttöä olivat kyllä myös sympaattisia ja he myös vetivät esityksensä todella hyvin.

Vierailija

Tänään hyviä oli viimeinen dj ja ne pikkulikat.Pikkulikat pisti oikeesti nauramaan, ja se dj juttu oli aivan järkyttävän hyvä.Itse kannatan molempia.

~Aksu~

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Itse en oikein jaksa lämmetä tälle "Talent Suomelle". Katsoin aikaisemmin Talent Americaa, jossa on aivan eri meininki kuin suomen nysväys-talentissa. :'D Muutaman jakson ehkä joskus katson, jos tv sattuu olemaan sattuvan aikaan päällä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tulipahan tätäkin taas seurattua, kuten edellisiäkin kausia ja Talent USA:a. Täytyy kyllä sanoa, että jälleen kerran taso näyttää huonolta. Syy saattaa tietysti olla siinä, että olen tottunut USA: n kovaan tasoon, missä suurin osa (ellei kaikki) noista olisi varmaan jäänyt karsintoihin. Se viimeinen oli kyllä viihdyttävä, mutta onko siinä nyt mitään erityistä, dj:tä riittää...

Lainaus:
Spektro99: eikä se symppis tanssijapoika sitten päässyt.

Hyvä vaan ettei päässyt, jopa minä osaisin varmaan pienellä harjoittelulla pelleillä samaan tapaan kuin hän.

Lainaus:
Spektro99: Kyllä nekin olivat symppiksiä ne kaksi pikkutyttöä, jotka lauloivat Leevi and the Leavingsia. Veikkaan niiden voittavan tämän Talentin.

No ei kai! Toivottavasti eivät vaan voita, ei tämä ole mikään laulukilpailu, vaan kykykilpailu. No kai heissäkin jotain erityistä kykyä sitten oli, kun pääsivät jatkoon. Hyvinhän he lauloivat yhdessä. Saa nähdä osaavatko muita kappaleita vetää yhtä hyvin.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ne muotitietoiset tytöt olivat kyllä parhaita edellisessä jaksossa : D. Oon itsekin samaa mieltä tuomareiden kanssa, ettei sen freestyle-tanssijan kuulunut päästä jatkoon. Pitää mun mielestä harjoitella vielä jonkun verran.

Sinnehän rupesi tulemaan monia ilmaveivaajia, kun Joona Leppälä oli viime kaudella siellä ja pääsi finaaliin. Joona Leppälä on muuten täältä, Ylivieskasta : D.

//: 7000. viestini, huomasin päiviä myöhemmin vasta : D.

Vierailija

Lainaus:
djlordi: No ei kai! Toivottavasti eivät vaan voita, ei tämä ole mikään laulukilpailu, vaan kykykilpailu. No kai heissäkin jotain erityistä kykyä sitten oli, kun pääsivät jatkoon.

Ota huomioon, että tuollaiset pikkutytöt eivät pääse mihinkään Idolsiin tms. laulamaan, joten Talent on ihan oikea paikka heille, mutta muuten olen samaa mieltä tuosta, että Talent ei ole mikään laulukilpailu.

Vaikka kyllähän siihenkin jonkinlaista kykyä vaaditaan.

Ja minun mielestäni näissä tytöissä oli se hyvää, että he lauloivat oikeasti hyvin, heidän kaksinlaulunsa oli puhdasta, niin kuin tuomarikin sanoi ja heidän esiintymisensä oli todella hienoa.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Hyvä että ne pikkutytöt liikku siinä lavalla, eikä vaan seisonnu paikoillaan koko esityksen ajan. Ne tytöt oli kyl hyviä. Se laulu jää mun päähän aina soimaan. : D

Lainaus:
Tapsa: Sinnehän rupesi tulemaan monia ilmaveivaajia, kun Joona Leppälä oli viime kaudella siellä ja pääsi finaaliin

Mun mielestä ilmaveivaajat yms pallolla pelaavat tyypit ei ansaitse päästä finaaliin asti, ne kaikki esitykset on tylsiä. Omaperäisten esityksien kuuluu päästä finaaliin!

Vierailija

Veivais vaikka lusikalla ja kananmunalla, vaihteeksi.Tylsää katsottavaa, jos kokoajan pelkästään veivataan samalla lailla.:/

Minun mielestä eilen hyviä oli edelleen, viimeinen DJ, ja pikkulikat jotka sai oikeesti nauramaan.;D

~Aksu~

Vierailija

Minusta se Eemelin tanssi esitys oli **rseestä!

Aivan huono tanssija. "Perhonen joka on kotelossa." Pyh! Tai: "Kotelo pitää räjäyttää auki." Höh, sanon minä!

"DTNW" puhtaan Suomen puolesta

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
Minusta se Eemelin tanssi esitys oli **rseestä!

Hyvin sanottu.

Dj-mies ja pyssytemppuilija olivat hyviä. Pikkutyttöjen laulusta meinasi hajota pää, tuollaiset ihquilijat ovat mielestäni pelkästään ärsyttäviä.

Vierailija

[quote]Talent Suomi 2011

Spektro99 - 17.09.11 08:20 (ID 824302)

Siis tämä on vuoden 2011 Talent Suomen virallinen keskustelutopic. Talent tulee joka lauantai klo 19-20. Täällä kuuluu keskustellaan esityksistä ja kaikesta Talenttiin liittyvistä asioista ja jutuista. Saa myös veikata voittajaa!

Eli ei muuta kuin keskustelemaan!

~Spekkis~[/i?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat