Miitti Turkuun

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Siis aivan kuten otsikosta näkyy, nyt tehdään Turkuun miittiä, ja alla siitä kaikki tiedot.

MILLOIN:

Päivämäärä: 16.10.2011

Kellonaika: 12.30 - n. 15.00

OHJELMAA:

Tavataan pääkirjaston edessä, ja odotellaan siinä myöhästelijöitä vaikka 15 minuuttia. Sen jälkeen mennään kirjastoon, palauttamaan lainoja, jos on. Sitten käydään Wiklundin alakerran S-marketissa, jos haluaa kävellessään napostella jotain, esim karkkia tai jotain juomaa, tai mitä haluaakaan. Sitten käydään vaikka pari divaria läpi. Sitten menemme kirjastoon ja sieltä saa lainata kirjoja, jutella tai vaikka piirtää ja lopuksi tehdään taas semmonen iso lappu, jolle saa kirjoittaa kaikkea miitistä.

TAPAAMISPAIKKA:

Pääkirjaston edessä. (Linnankatu 2)

TARVITSET MUKAAN:

Kirjastokortin

Rahaa, noin 5-20 €

Sadevarjon tai -takin, jos sääennusteessa kerrotaan sateesta

Pienehkön repun mahdollisille divariostoksille tai kirjastolainoille yms.

TULIJAT:

kuukupööpötin

matriks

D.U.C.K. ILONPILAAJA

akkari11

JesseOM

tupuhullu8

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Kommentit (86)

matriks
Seuraa 
Liittynyt1.7.2011

Minä pääsen mukaan lähes minä päivänä vain mutta viikonloppuna on se paras kuitenkin.

Lisää mun nimi listaan ilman kysymysmerkkejä kuukutinpööpötin. Sori sun nimes oon tottunut kutsumaan sua noin.

Vierailija

Minäkin pääsen mukaan, kunhan se on viikonloppuna, muuten en pääse, mutta jos se on viikonloppuna niin olen mukana.

matriks
Seuraa 
Liittynyt1.7.2011

Alkaapa tänne nyt tulla osallistujia ja kun vielä hiukan enemmän niin on hyvä.

Voitais kierrellä ihan mun mieleks pari divaria :D

kyl joku muukin haluaa varmaan divareita kiertelemään.

Alan just nyt katsomaan noit turun divareita.

matriks
Seuraa 
Liittynyt1.7.2011

Mulla on jonkinlainen suunnitelma siitä mitä turussa voitaisi tehdä. Eli ensiksi tavattaisiin Hansassa Jäätelöbaarin edustalla sieltä sisällä.

Sitten odotellaan mattimyöhäisiä 15-20 minuuttia ja sitten tilataan jätskit ja jutellaan samassa.

Sitten voidaan käydä suomalaisessa kirjakaupassa ja kuukutinpööpötin voi näyttää ne kask kolme divaria.

Siin olis jotain ainakin.No eipä tässä muuta.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Ja muuten, tahtoisin vähän tietää, että jos ei tule kamalasti porukkaa paikalle niin kuinka vanhoja ootte? Itse olen 11 ja en halua että olen ainoa tietämätön pikkupoika. : D

Miittiä muuten voisimme tehdä yhteishenkisesti, ja en halua että minun pitää järjestää yksin miitti tässä, ja siellä myös. Eli en halua olla kaiken pomo vaikka teinkin tän topan itse.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

matriks mitä sä oikein lähettelet noita viestejä varmaan joka toinen on sun lähettämä. ehkä pääsen mut jos on sunnutaina torstaina tai tiistaina niin en ainakaan pääse laita kysymysmerkki

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Juu, viikonloppu olisi hyvä. Aattelin, että se vois olla hyvä jos olis vaikka 15 tai 16 päivä lokakuuta ti sen jälkeen oleva viikonloppu. Kävisikö muille?

~Pööpötin jyrää~

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Hyvä että tuo sopii. Lisää osallistujia! Joitain kun asuu Turussa tai lähellä. Taiteilija onni 00 muistaakseni asuu kai Turussa.

Ja muuten, vielä se, että kuinka vanhoja olette? Ite olen 11.

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat