AA-Chat

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Aika saman tyylinen kuin Off-Topic, mutta ei tämä ole kyllä Offi!

Perus juttu on kuin joku Chatti juttu TV:Ssä, niin kuin SubChat.

Täällä kirjoitetaan lyhyitä viestejä, mutta viesti saa olla max. 500 merkkiä pitkä!

Niin kuin nämä:

Oon tänään sairas tai Meen tänään Jyväskylään. Pienijä viestejä siis! Kerrotaan mitä nyt tehdään ja tälläistä, mutta ei kuitenkaan SPMMÄYSTÄ! (Me valvojat katsotaan sitä!)

VALVOJAT:

Voit varata valvoja-ajan, joka on koko viikon kestoinen. Jos näet spmmi viestin klikkaa asiaton-viesti ja kerro miksi tää on asiaton, eli vähän niinkuin spmmi viesti!

Valvojat:

VK 38: LäPä7* ja

(Ylläpitäjä loppuvuoden: Grenade)

KISAT:

On myös kisoja, joihin voi osallistua, niinkuin yhellä viikolla (1 kysymys, per. päivä) voidaan ottaa tälläinen kisa: "Kuka salkkari hahmo? Se käyttää huumeita ja on "diilannut" niitä?" Tälläinen. Jos joku kysyy, millainen kisa tänään on tai tällä viikolla, niin valvojan pitää kertoa se pikimmiten tai jonkun muun 'käyttäjän'!

Eiköhän aloiteta!

(MUISTA LUKEA ALOITUSVIESTI!)

~LäPPä

Kommentit (3)

Vierailija

Oletpa keksinyt aika hyvän topicin. Tälläisiähän topiceja juuri kaivattaisiinki, mielestäni aika järkevä topic.

Ja yksi kysymys, saisinko tulla valvojaksi (tarkoitan ylläpitäjäksi, en tahtoisi viikoksi valvojaksi, haluaisin pysyä ylläpitäjänä)? Ehkä olen uusi käyttäjä mutta, AA:n ohjeet jo osaan, :-).

Muistutus: Jos sopii niin haluaisin olla loppuvuoden valvojana, eli ylläpitäjänä. Chattaan nytten ....

Oli aika tylsät viikonloput, lauantaina mentiin katsomaan joitakin pyöriä ostamaan mulle, muttei löydetty >..< Sitte mentiin kaupungin kirjastoon ja toivomaani kirjaa ei löytynyt sieltä >.<

(KOKO VIESTI 684 MERKKINEN)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuten Vikke sanoi edellä, tämä on foorumi eikä chat, joten täällä ei siedetä chattailua missään muodossa. Vikke laittoi muutenkin jo linkin tuollaiseen chattiin, jonne voi mennä chattailemaan, jos huvittaa.

Tälle topicille tulee lukkoa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat