Kirjamessut 2011

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs, kirjamessut ovat 27.10-30.10.20

"Rosa on Suomessa Hesan kirjamessuilla 28.10. ja 29.10."

//Täh, onks joku muokannu tätä aloitusviestiä vai oonko itse failannu pahasti?

Kommentit (10)

Vierailija

Saatammekin sitten tavata kirjamessuilla.Itsekin olen tulossa Rosaa katsomaan.=D Itseäni kiinostaa ainakin nähdä se Ankkatietäjä finaali...Ihan kivoilta koko messut vaikuttaa, sillä siellä tulee olemaan kaikenlaista nähtävää.Tietojeni mukaan myös Giorgio Gavazzano olisi tulossa jonnekkin Suomeen.En ole varma oliko juuri kirjamessuille...

~Aksu~

Vierailija

Joo, ehkä siellä törmätään... Ja olisi myös kiva jos Cavazzanno tulisi. Aion myös mennä Extreme Car Showta katsomaan, se on messukeskuksessa tämän kuun lopussa.

:)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
krisse 10: Onks Don Rosa perjantainaki jakelemass nimmareit? Ja lauantaina monelta Rosa alkaan jakaa niitÄ nimmareita?

Uusimman Akkarin mukaan Rosa nimmaroi Sanoma Magazinesin messuosastolla perjantaina 28.10. ja lauantaina 29.10. Kellonajoista ei ollut mainintaa, mutta lauantaina nimmarointi on oletettavasti Rosan haastattelun (klo 12.00 - 12.30) jälkeen.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
agur ankka: Ois kiva tietää onks ne 27.10 koululaisten minivisat turussa vai helsingissä?

Ankkatietäjä-minivisa koululaisille on Helsingin kirjamessuilla torstaina 27.10.

Lainaus:
ja et onks Don Rosa siel:) ?

Rosa on Suomessa Hesan kirjamessuilla 28.10. ja 29.10., Suomalaisessa Kirjakaupassa tiistaina 25.10. klo 16.00-19.00 sekä Turussa keskiviikkona 26.10. klo 16.00-19.00 Akateemisessa Kirjakaupassa.

Vierailija

Monilla messuilla olen käynyt, mutta en koskaan kirjamessuilla. Tänä vuonna olen sinne menossa miitin merkeissä. Toivottavasti näen Rosan ja saan hänen nimmarinsa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
nupu ankka: Ajankohtaista topicissa lukee. että nopeimmat saa nimmarin. Niin mitä se tarkoittaa? Pitääkö olla ekojen joukossa? Vai mitä?

Joo. Saattaa olla, että esim. 300 ensimmäistä saa nimmarin, tai että jono pistetään tiettyyn aikaan poikki ja loppujen on turha enää jonotella. Kannattaa olla ajoissa paikalla.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Kirjamessut 2011

_wonderlust_ - 28.10.11 02:00 (ID 838172)
Lainaus:
nupu ankka: Ajankohtaista topicissa lukee. että nopeimmat saa nimmarin. Niin mitä se tarkoittaa? Pitääkö olla ekojen joukossa? Vai mitä?
Joo. Saattaa olla, että esim. 300 ensimmäistä saa nimmarin, tai että jono pistetään tiettyyn aikaan poikki ja loppujen on turha enää jonotella. Kannattaa olla ajoissa paikalla.

Kerran odotin kaksi tuntia, että saisin Cesar Feriolin nimmari.

T:Nupu Ankka

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat