JLK - Julkaisuihin Liittyvät Kysymykset

Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Tämä on vastaava kuin UKK, HLK tai SLK. Erona se, että täällä kysellään julkaisuista.Esimerkki: Mikä o n uusin julkaisu?//Olisi kiva jos tämä liimattaisi//

-McSalama

~McSalama

Kommentit (7)

Vierailija

Huomasin yhdessä sarjassa että Käsi kirjoitus-kohdassa Luki "Roberto Cimino" vaikka se on Rodolfo Cimino. Onko se siis Rodolfo vai Roberto vai ovatko ne ihan eri henkilöt?? Minä en tiiä.

-Markus Ankka.

________________________________________________________________________________________________

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Markus Ankka:

Huomasin yhdessä sarjassa että Käsi kirjoitus-kohdassa Luki "Roberto Cimino" vaikka se on Rodolfo Cimino. Onko se siis Rodolfo vai Roberto vai ovatko ne ihan eri henkilöt?? Minä en tiiä.
Roberto Cimino ja Rodolfo Cimino ovat kaksi eri käsikirjoittajaa, Rodolfo vain sattuu olemaan se tunnetumpi. Googlatkaa jos ette usko. Mitään tietoa Roberton urasta en nopealla Googlauksella löytänyt, mutta tuosta löytyy jonkinasteinen todiste siitä että ovat eri henkilöutä:

fi.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4htihetki

Ks. "Roope-setä: Mustarastasmaagi" ja "Roope-setä: Kvaksterin helmi".

Vierailija

Lainaus:
McSalama voisitko lopettaa näiden tekemisen, alkaa vähän pänniä.

Ja sinä voisit muistaa että varamodeilu on kielletty..Kieltämättä, joka asiasta ei tarvitsisi tällaista UKK:N tapaista topicia tehrä.Ja ettei tämä viesti mene poistoon vastaan.Onko Taskarissa nro:6 Aku Baba ja viisi rosvoa(vai mikä se nyt oli)niin liitokset menneet pieleen?

~Aksu~

Tino K.
Seuraa 
Liittynyt18.6.2009

Lainaus:
Re: JLK - Julkaisuihin Liittyvät Kysymykset

akselipoika - 06.10.11 07:05 (ID 830692)

Lainaus:
McSalama voisitko lopettaa näiden tekemisen, alkaa vähän pänniä.

Ja sinä voisit muistaa että varamodeilu on kielletty..Kieltämättä, joka asiasta ei tarvitsisi tällaista UKK:N tapaista topicia tehrä.Ja ettei tämä viesti mene poistoon vastaan.Onko Taskarissa nro:6 Aku Baba ja viisi rosvoa(vai mikä se nyt oli)niin liitokset menneet pieleen?

~Aksu~

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
SuperÄijä: Roberto Cimino ja Rodolfo Cimino ovat kaksi eri käsikirjoittajaa, Rodolfo vain sattuu olemaan se tunnetumpi. Googlatkaa jos ette usko.

Olen aika varma, ettei mitään Roberto Ciminoa ole olemassakaan. Edes Inducksista ei löydy mitään tietoa hänestä. Sen sijaan Mustarastasmaagi-jutun kirjoittajaksi on merkitty Rodolfo, mikä on varmasti oikein.

coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2654-6&search=mustarastasmaagi

Ei kannata suhtautua vakavasti kaikkeen soopaan, mitä jossain Wikissä vastaan tulee.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: JLK - Julkaisuihin Liittyvät Kysymykset

Tupelo - 22.10.11 03:23 (ID 835884)
Lainaus:
SuperÄijä: Roberto Cimino ja Rodolfo Cimino ovat kaksi eri käsikirjoittajaa, Rodolfo vain sattuu olemaan se tunnetumpi. Googlatkaa jos ette usko.
Olen aika varma, ettei mitään Roberto Ciminoa ole olemassakaan. Edes Inducksista ei löydy mitään tietoa hänestä. Sen sijaan Mustarastasmaagi-jutun kirjoittajaksi on merkitty Rodolfo, mikä on varmasti oikein. coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2654-6&search=mustarastasmaagi Ei kannata suhtautua vakavasti kaikkeen soopaan, mitä jossain Wikissä vastaan tulee.

Roberto Cimino on olemassa, SuperÄijä puhuu täysin totta. En nyt satu muistamaan, mutta jossakin lehdessä hänen sarjojaan olen kyllä lukenut.

Tässä topicissa ei ole mitään vikaa, mutta aihe on vain hieman epäselvä.

- Jac, Oliko tuo varamodeilua?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat