Miittien suunnittelu

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miitti on foorumistien sovittu tapaaminen, jossa voi tutustua nimimerkkien takana piileskeleviin nettituttuankisteihin. Akkarilaiset ovat onnistuneesti miitanneet useampia kertoja, ja nyt miittien suunnittelusta on tarkoitus tehdä entistä helpompaa.

Ennen kuin voit tehdä uuden topicin miitille, tulee suunnittelun tapahtua tässä topicissa. Voit ehdottaa miittipaikkaa tai kannattaa jonkun muun ehdotusta, kehitellä ehdotettuun miittiin tekemistä tai muulla tavalla suunnitella tapaamista. Muistathan, että miittipaikkaehdotuksen tulee olla järkevä, pikkukylä peräkorven takametsissä tuskin houkuttelee osallistujia.

Muistilista miittien suunnitteluun:

1) Miittikaupungin ehdottaja on ensisijainen järjestäjä, joten älä yritä hypätä järkkääjän saappaisiin, jos peräännyt hetken kuluttua.

2) Ohjelma on tärkeää viihtyvyyden ja rennon tunnelman luomiseksi. Onko esim. sopivaa tapahtumaa tulossa?

3) Älä ilmoittaudu miitistä kiinnostuneeksi hetken mielijohteesta, ettei miitti kuihdu osallistujakadon takia!

4) Miitin suunnittelu vaatii aikaa, joten unohda ehdotukset "sopiiko ensi viikon lauantai?"

5) Alaikäisten täytyy muistaa ylipuhua holhoojat, mikä kannattaa aloittaa hyvissä ajoin. Mikäli miittiin osallistuu modeja, voi vanhemmille luvata käsipäiväätervehdyksen mode-edustuksen kanssa miitin alkuun helpottamaan huolta.

6) Muista laittaa miittitopicin otsikkoon miittikaupunki.

Mitä suunnitteluun tulee sisältyä ennen uuden miittitopicin tekemistä?

-aidosti kiinnostuneita osallistujia (ks. lista yllä, kolmas kohta)

-summittainen aika-arvio: syyslomalla, alkukesästä, kirjamessuilla, pikkujouluaikaan…

-ehdotus ohjelmasta (aiemman listan toinen)

EHDOTETUT MIITIT:

-Turun miitti http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/25504/miitti_turkuun

-Kirjamessumiitti Helsinkiin (27.-30.10.)

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/25603/kirjamessum...

Täydennän listauksia tarvittaessa, ja lisätietoa voi toki kysyä.

//3.10. Lisäsin kutoskohdan listaan.

Sivut

Kommentit (165)

Vierailija

Tampereelle pääsisin viikonloppuna kevyesti. Alotusviestin vois joksus lukasta mut Tampereelle ois mukava. En kyl halua järjestää koska löytäsitte ittenne eksyksistä.

Vierailija

Olisi hienoa jos Kirjamessuilla järjestettäisiin miitti.Huonoja puolia siitäkin löytyy.Liika melu estää kunnollisen rupattelun ja muun vastaavan.Itse aion Kirjamessuilla pärstääni käyttää, joten ei olisi itselleni hankaluus eikä mikään osallistua miittiin, jos sellainen ylipäätään järjestetään, ja saisin vanhemmilta luvan.Ujouteni voi tietenkin estää tuloani, mutta en aio sitä esteeksi virittää.Itse en rupeaisi miittiä järjestämään, sillä olen liian nuori sellaiseen.Miitin ohessa voitaisiin käydä vaikka jossain halvassa paikassa syömässäkin, mutta mitä minä sitä suunittelemaan...

~Aksu~

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Olisi tosi kiva, että pääsisin joskus miittiin. Haluasin miitin Kainuuseen, varsinkin Kajaanin lähi-seudulle, olen kotoisin sieltäpäin! Olisi kiva, jos joku sen järjestäisi! : )

~LäPPä

Vierailija

Lainaus:
akseliboy: Olisi hienoa jos Kirjamessuilla järjestettäisiin miitti

Minä taas en sinne pääsisi, koska aion mennä sinne perheeni kanssa. Olen kuitenkin odottanut Helsingin miittiä jo sen verran kauan, että en haluaisi sen menevän sivu suun.

~Spekkis, magic ninetynine~

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kirjamessuille saattaa hyvinkin tulla miitti, kun kerta Rosa sinne saapuu. Maken kanssa ollaan tästä jo puhuttu ja tutusti ollaan järkkäämässä syksylle miittiä ainakin johonkin Hesassa.

Kuinka moni olisi kiinnostunut miittaamaan kirjamessuilla (tarkka päivä ei tiedossa)? Hinta on iästä riippumatta kympin molemmilla puolilla.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

En ole ollut henk.kohtaisesti kirjamessumiitin kannalla, mutta hesan miitin kannalla ehdottomasti. Tietysti tuo Rosan saapuminen kirjamessuille houkuttelee kallistumaan kirjamessumiitin puoleen, mutta katsotaan nyt.

Niin ja siellähän on silloin myös se Ankkatietäjä-kisan finaali tms.

Mutta jos ei mitään muutakaan paikkaa keksi tai löydä, niin kirjamessut on ihan ok.

//Kirjamessut to-su 27.10-30.10.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Itse olen tietysti menossa kirjamessuille, saanhan joka vuosi sinne ilmaislippuja. Siellä miitissä voitaisiin myös katsoa se Ankkatietäjä-finaali...? ; )

(Mutta blääh, Rosaako me vain mennään tapaamaan? :P Minulla on niitä nimmareita jo ihan tarpeeksi ja Rosa nyt on vähiten sellainen ankantekijä jota haluaisin mennä katsomaan...)

Ja en usko, että kovin moni täältä asuu Kainuussa, joten LäPä*n kaipaama miitti ei tule onnistumaan.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Mua ainakin voisi kiinnostaa tuo Kirjamessu-miitti, kun olen lähes varmuudella sinne muutenkin menossa. Tosin sunnuntai ei käy (silloin minulla on turnaus), mutta lauantai kävisi.

Vierailija

Itse en löytänyt mitään tietoa koko Kirjamessuista:/ Googlesta etsin montakin kertaa.Aivan kun olisin kuullut, että myös Gavazzano olisi noille messuille ilmestymässä.Ja kyllä olisi loistavaa käydä katsomassa sitä ankkatietäjä finaaliakin.Jos kyseessä on lauantai, minä olen kysymys merkillä.

~Aksu~

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Aivan kun olisin kuullut, että myös Gavazzano olisi noille messuille ilmestymässä

Don Rosa on oman käsitykseni mukaan ainoa ankkapiirtäjä, joka on noille kirjamessuille tulossa.

Ainakin Helsingin kirjamessujen nettisivuston mukaan.

web.finnexpo.fi/Sites1/HelsinginKirjamessut/Sivut/ProgramCalendar.aspx

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuohon Sohvaperunan antamalle sivulle merkitsee järjestäjäksi Sanoma Magazines Finland OY:n ja klikkaa "muuttunut ohjelma", niin pitäisi nähdä mitä Aku Ankka -ohjelmaa kirjamessuilta löytyy.

web.finnexpo.fi/Sites1/HelsinginKirjamessut/Sivut/News.aspx?url=/UutisetTiedotteet/EnnatysmaarasarjakuvaaHelsinginKirjamessuilla.aspx

Tuolta sivulta otsikon "Kansainvälisiä tuulia" alta löytyy kyllä Rosan nimi. Muita ankkapiirtäjiä ei kuitenkaan mainita, joten epäilenpä, ettei niitä ole tulossa.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Noniin, elikkäs ketkä olisivat tulossa Lahden miittiin joskus, jos järjestäjänä on joku mode?

(en tällä tarkoita että modet olisivat innokkaina järjestämässä miittiä mutta näyttää siltä että minun järjestämä miitti ei kelpaa...)

Vierailija

Tietääkseni Don Rosa on kirjamessuilla Lauantaina klo 12 : 00 ja puhuu uudesta Don Rosan kootut sarjasta. Kestää noin puolituntia.

Tässä ohjelma linkki:

web.finnexpo.fi/Sites1/HelsinginKirjamessut/MaterialBank/Ohjelmalehti_Kirja2011.pdf

Hups, nyt tuli suora linkki. Miten ton saa sillein, ettei tule suoraa linkkiä? Pitäisikö kirjottaa toi osoite uudestaan käsin, eikä kopioimalla?

//Poistamalla http-alun.

-Wondy

//kiitos, Wondy

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
akselipoika: Aivan kun olisin kuullut, että myös Gavazzano olisi noille messuille ilmestymässä.

Maailman paras ankkapiirtäjä, eli Giorgio Cavazzano, tulee Suomeen, tarkemmin ottaen Helsinkiin ensi viikolla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat