Mitä tulee mieleen edellisen nimimerkistä

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elikkä, kehitin tämän leikin siksi, koska täällä on erittäin monta "mikä asia tai juttu tulee mieleen edellisen nimimerkistä" tyylistä leikkiä. Eli nyt kaikki tällaiset on pistetty samaan ketjuun, eli tähän. Näin täällä toimitaan:

Minä sanon esimerkiksi: Mikä kouluaine tulee mieleen nimimerkistäni? Ja seuraava sitten sanoo sen, mikä siitä tuli mieleen. Sitten hän keksii samalla tavalla asian, johon seuraava vastaa ja niin edelleen.

Ohjeet saattoivat olla sekavat, mutta toivottavasti ymmärsitte. Tässä vielä idea esimerkkinä:

A: Mikä ruoka tulee mieleen nimimerkistäni?

B: Peruna. Mikä radiokanava tulee mieleen nimimerkistäni?

C: YleX. Mikä artisti tulee mieleen nimimerksitäni?

Ja näin sitten jatkuu koko ajan.

Nyt aloitetaan:

Mikä Aku Ankka hahmo tulee mieleen nimimerkistäni?

-ratasaivo :)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Jonkunlaiset Race pelit tai Rachet and Clank, tulee mieleen sinusta.

Minkäslainen videopeli minustakin saisi? Toivottavasti joku toivomani. Nimimerkkini taitaa olla jo yli vaikea, tai enpäs tiedä keksittökös' te nyt? ...

- Nade

ratasaivo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noo... jonkinlainen sotapeli, jossa on mahdollisuus käyttää kranaatteja, itse peliä ei kyllä tule mieleen valitettavasti...

Mikä jogurtti tulee mieleen nimimerkistäni?

-ratasaivo :)

Vierailija

Robottihan sinusta tulee mieleen, ratasaivo! Nimimerkkkisikin muuten sopii yhteen!! Entäs mitä minulle kesitään??? Hmm...

No nyt sanon:

Markus ankka kuittaa iloisin mielin.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vierailija

Valio jogurtti koska siinä on V kirjain!

Next: Minun nimimerkistä: Auto, mikä auto tulee mieleen minun nimimerkistä?

"DTNW"

Vierailija

Lainaus:
Mitä tulee mieleen edellisen nimimerkistä

ratasaivo - 19.09.11 06:26 (ID 825101) Noo... jonkinlainen sotapeli, jossa on mahdollisuus käyttää kranaatteja, itse peliä ei kyllä tule mieleen valitettavasti... Mikä jogurtti tulee mieleen nimimerkistäni? -ratasaivo :)

Ohjeet karkaavat käsistä tosiaan joten tästä jatkampi minä, ensimmäiseksi kyllä vastaan ratasaivolle, sieltä jatkuu ...

Hmm ... Ingman, Valio tai Valio Ingman.

Next: Minkä niminen auton merkki, nimimerkistäni saisi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat