Mikä _____ tulee mieleen nimimerkistäni/profiilikuvastani?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mallit auttavat teitä ymmärtämään, koska itse en ole nyt hyvä selittämään. Useimmissa topiceissa on myös tälläisiä malleja.

Malli 1: Next: Mikä syötävä tulee mieleen minun nimimerkistäni?

Malli 2: Lasagne. Next: Mikä videopeli tulee mieleen minun profiilikuvastani.

Malli 3: Sonic Heroes. Next: Mikä juotava tulee mieleen minun nimimerkistäni

Malli 4: 7up Lemon. Next: Mikä esine tulee mieleen profiilikuvastani.

Malli 5: Vasara. Next: Mikä työkalu tulee mieleen minun nimimerkistäni?

Voit myös laittaa kumpiakin profiilikuvan/nimimerkin.

Esimerkki1: Mikä juotava tulee mieleen minun profiilikuvastani/nimimerkistäni?

Esimerkki2: Coca-Kola. Mikä syötävä tulee mieleen minun profiilikuvastani/nimimerkistäni?

Näin siis jatkuu, vastaaminen: "En tiedä" tai vastaavaa on ehdottomasti kiellettyä! Ei spämmiä tai turhia viestejä, kiitos.

Hyvää päivänjatkoa!

- Nade

1 ääntä: LUKKOON!

1 ääni: EI LUKKOA menemistä!

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Grenade - 20.09.11 03:33 (ID 825303)

Mallit auttavat teitä ymmärtämään, koska itse en ole nyt hyvä selittämään. Useimmissa topiceissa on myös tälläisiä malleja.

Malli 1: Next: Mikä syötävä tulee mieleen minun nimimerkistäni?

Malli 2: Lasagne. Next: Mikä videopeli tulee mieleen minun profiilikuvastani.

Malli 3: Sonic Heroes. Next: Mikä juotava tulee mieleen minun nimimerkistäni

Malli 4: 7up Lemon. Next: Mikä esine tulee mieleen profiilikuvastani.

Malli 5: Vasara. Next: Mikä työkalu tulee mieleen minun nimimerkistäni?

Voit myös laittaa kumpiakin profiilikuvan/nimimerkin.

Esimerkki1: Mikä juotava tulee mieleen minun profiilikuvastani/nimimerkistäni?

Esimerkki2: Coca-Kola. Mikä syötävä tulee mieleen minun profiilikuvastani/nimimerkistäni?

Näin siis jatkuu, vastaaminen: "En tiedä" tai vastaavaa on ehdottomasti kiellettyä! En tiedä, ei vastaa mitään ja leikki menee sekaisin.

Hyvää päivänjatkoa!

- Nade

Samanlaisia toppia on tehty miljoonia. Painostan edelleen sitä että jokaisesta pikku asiasta EI kannata tehdä topiccia.

"DTNW" puhtaan sivuston puolesta! :]

Vierailija

Lainaus:
DTNW: Samanlaisia toppia on tehty miljoonia.

Tämän topicin idea onkin siinä, että otsikko on "Mikä __________ tulee mieleen nimimerkistäni", eli tarkoitus on vähentää noita yksittäisiä "Mikä sejase tulee mieleen..." -topiceja. Ei missään nimessä lukoteta tätä!

Vierailija

Perustele miksi topic ei saisi jäädä ja voisitko näyttää edes erään topicin, samanlaisen. Joten pyytäisin antamaan linkin siihen, en kyllä usko että tällästä toppaa olisi mutta lukkoasmis-jutut kuuluvat muutenkin modeille, ei sinulle. DTNW:eelle

- Nade

Vierailija

Lainaus:

Grenade - 20.09.11 03:48 (ID 825316)

Perustele miksi topic ei saisi jäädä ja voisitko näyttää edes erään topicin, samanlaisen. Joten pyytäisin antamaan linkin siihen, en kyllä usko että tällästä toppaa olisi mutta lukkoasmis-jutut kuuluvat muutenkin modeille, ei sinulle. DTNW:eelle

- Nade

Tarkoitan sitä että jokaisesta pikku asiasta EI kannata tehdä topiccia. Topicceja on muutenkin liikaa.

"DTNW" :]

Vierailija

Tietääkseni tämä ei ole mikään PIKKU JUTTU mikset nyt valita tämmöisillekin topiceille, et näköjään valita kun minulle, onpa reilua. Tälläisiä on (yksilöinä) ja voisit sielläkin valitella jos kerran kiinnostaa "valittaminen, spämmäys".

- Nade

//: Et ole tervetullut topiciini :-(, valitettavasti. Ja tahtoisin vastauksen heti jo, ja tämä on modejen hommeleita!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat