AnkallisGalleria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Alkulööperit: Tämä olisi niinkuin uusi Galleria, voisin antaa pari syytäkin miksi tälläinen tehtiin ja miksi virallista ei käytettäisi.

Ensinnäkin jotkut epäkohteliaat käyttäjät laittavat täydet pisteet, ja tahtoisi että kuva menestyisi paljon (eli kommettoitaisiin, julkisuuden huipulla ja muita) Wondyn kuvat ovat täyshuippuja ja ne pitäisi jäädä parhaimpiin, ei muitten töherryks.... OKitten kuvia.

Toiseksi, tein tämän topicin siksi että nämä tö... OK:t kuvat jäisivät pois, Wondyn kuvia kaivattaisiin :'(. Jos Galleria palaa ennalleen tämän topan voisi laittaa jo lukkoon (mielestäni aika turha jos Galleria avautuisi) ...

Nooh, jos on kysyttävää kysytkää, ja tietty vastaan, ellei oo mikään vaikee kysymys :1 .

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

-------------------------

* AnkallisGalleriassa voi antaa tähtiä (1-5), jollekkin työlle ja kun olet antanut äänesi niin ylläpitäjät tai minä hoidan asian eli listaan.

* Jos kehnoja kuvia äänestetään, niin sitä kyseistä kuvaakaan hyväksytä.

* Kiroileminen, spämmäys, turhien viestin lähettäminen kielletty.

* AnkallisGalleriassa voidaan keskustella GALLERIA-kuvista ja muusta.

* Muistathan antaa linkin tai tekijän nimen sekä että piirroksen nimen. On paremPi että annat linkin :').

* Vuoden tai kuukauden päästä selviää mikä olisi paras kuva tältä vuodelta/kuukaudelta.

* Äänestyslippuja voit saada pelaamalla. Tässä topicissa on pelejä (en tahtonut tän olevan pelkkä "galleria" jotain erikoista lisäsin), mistä saat äänestyslippuja. Äänestyslippuja on kaikilla alussa 2x ja kun ne loppuvat et voi enää valitettavasti enään äänestää. Peleihin-lippuja ei tarvitsekkaan joten ... pelaamaan vaan (peli/3 lippua)

Jos on kysyttäv'vää, kysykää pois!

MINI-PELIT: (voit antaa ehdotuksia Galleriaan, joka liittyy Galleriaan/piirtämiseen)

Pirrä Kuva!

Mini-otsikko kertoisi kaiken, mutta ekaksi sinun pitää osallistua ja sitten piirtää joku kuva ja lähettää (linkki tai piirtäjän nimi, taideteos) nimi ja sitten itse me ylläpitäjät yritämme arvioimme, tai itse minä

PELEJÄ SAA EHDOTTAA

- EduCat(Ion)

//(äänestä nyt kahteen työhön ja pelaa!)

Kommentit (2)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei näin. Gallerian parhaitten arvosteltuja sotkettiin kyllä, mutta siihen ei ole mikään ratkaisua tehdä tälläistä topicia. EI tämä hyödytä yhtään mitään. Valitettavasti asialle ei juuri nyt voi mitään ja siihen vain on tyydyttävä.

Noista peleistä voit kehitellä ihan oman topicin. Viikon parhaalle galleriatyölle on jo oma topicinsa. Liian monimutkaiseksi on topicia turha tehdä eli kaikenlaisia asioita ei kannata tunkea yhteen topiciin.

Lainaus:
kasper99: Miten Galleriaan lähetetään kuvia?Olis kiva tietää mulla olis monia hienoja kuvia!

Tyydyn kopioimaan Wondyn vastauksen UKK: sta:

http://www.akuankka.fi/galleria/lisaa/media/4

Esim. jokaisen galleriakuvan alla on linkki Lähetä oma kuva galleriaan.

Jatkossa tuollaiset kysymykset sitten UKK:hon.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat