Paljastuxii uusista Disney-leffoista!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt on nii, että uudessa Winx-leffassa mennää mikämikä-maahan. siellä kapteeni koukku aikoo pelotella peter panii. lopussa silti kiitos seisoo :)

Kommentit (3)

Vierailija

Anteeksi mitä?

Muutama asia, mitä en ihan ymmärtänyt:

1. En aluksi ymmärtänyt, mitä tuolla otsikolla tarkoitetaan. Myöhemmin ymmärsin että sillä taidetaan tarkoittaa "Paljastuksia uusista Disney-leffoista!", eli tällä taidetaan tarkoittaa JUONIPALJASTUKSIA. Selvä.

2. Winx ei ole Disneyn.

3. En usko että uudessa Winx-leffassa on Peter Pan ja Kapteeni Koukku. (Oliko kyseessä vitsi?)

4. Oikeastaan en ymmärtänyt tuosta aloitusviestistäkään yhtään mitään. Esimerkkeinä: "Nyt on nii..." ja "lopussa kiitos seisoo", Mitäköhän näilläkin mahdetaan tarkoittaa.

Jos nyt kuitenkin oletetaan, että tämän topicin tarkoitus olisi kertoa spoilereita (juonipaljastuksia) uusista Disney-leffoista, niin hyvä on.

Tässä tulee:

SPOILERIVAROITUS (omalla vastuulla):

Elokuvassa Pirates of the Caribbean: Vierailla Vesillä Mustaparta kuolee, ja Jack ei haluakaan Angelicaa, vaikka rakastaa häntä.

Elokuvassa Toy Story 3 Andyn lelut saavat lopussa uuden omistajan.

Elokuvassa Autot 2 Marttiin on kytketty pommi lopussa ja se vihreä bioauto (mikälie) onkin syyllinen kaikkeen.

Elokuvassa Kaksin karkuteillä Tähkäpään valeäiti kuolee ja Flynt Rider leikkaa Tähkäpään hiukset lopussa.

Elokuvassa Liisa Ihmemaassa Liisan uni onkin totta.

SPOILERI LOPPUU TÄHÄN.

Tiedän, eihän tässä ollut mitään järkeä, mutta näin minä tämän keskustelun näin.

P.S En halua syitä niskoilleni jos joku sai tahtomattaan juonipaljastuksia. Minä varoitin mielestäni todella selkeästi. : )

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Paljastuxii uusista Disney-leffoista!

leiditaavi - 22.09.11 09:27 (ID 826096)

Nyt on nii, että uudessa Winx-leffassa mennää mikämikä-maahan. siellä kapteeni koukku aikoo pelotella peter panii. lopussa silti kiitos seisoo :)

Siis täh?Taisit keksiä koko jutun itse...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ja se muiden haukkuminen ja turhien spämmiviestin lähettely loppuu. Poistin edeltä 3 viestiä.

Jokainen, joka haluaa nähdä jonkun elokuvan juonipaljastuksen niin voi hyvin katsoa Wikipediasta. Yleensä siellä kerrotaan elokuvan juoni. Tälläistä topicia ei siis tarvita, joten lukkoa tulee.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat