Tarinankirjoituskilpa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Koska tämä topsu meni alkuperäiseltä versioltaan "hiukan sössöksi", olen päättänyt, että minä ynnä muut halukkaat hiomme topsun kuntoon, jonka jälkeen teen topicista uuden version, jonka pitäisi toimia. Ne osallistujat, jotka tällä "kaudella" ovat olleet mukana, saavat osallistua uuteen versioon samalla tarinalla, kunhan ilmoittautuvat mukaan topicin tullessa.

Nyt otan parannusideoita vastaan! Topic hiotaan kuntoon, ja käymme huolella säännöt, tuomarien vallan ja muut asiat läpi, että uudesta versiosta tulisi mahdollisimman hyvä!

Parannusideoita otetaan vastaan KAIKILTA!!!

-Kia K.

Sivut

Kommentit (291)

Vierailija

Osallistun! Ei kai haittaa, että pääsen koneelle vain viikonloppuisin ja oman tarinaehdotuksen kanssa saattaa mennä suurikin tovi. Kuitenkin pyrin lähettämään tarinaani luvun joka viikko viikonloppuisin!

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Aimitää? Tarina vai? Joo pitäähän sitä nyt toki osallistua, vaikka epäilyttää hiukan että saako tämä edes suosiota... aika köyhäksi jää jos tyyliin kolme ihmistä äänestää aina per kierros.

Tarinalla ei siis ole varsinaisesti määrättyä aihetta, mutta sen on oltava jatkokertomus, vai? Olis kiva tietää että kuinka monta lukua siihen täytyy tulla, koska muuten kirjoittamisen aloittaminen ja homman suunnittelu on aika hankalaa.

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Donuu, älä nyt, emmä mitään Ankkis-tarinoiden kaltaista oo kirjoittamassa tällä kertaa :'D Löytyy muunkinlaisia ideoita tottakai, kunhan vaan saisi tietää että kuinka pitkä siitä täytyy tulla, jotta suunnitteleminen on helpompaa.

Vierailija

Tervetuloa vain mukaan! Enää yksi käyttäjä lisää, niin pääsemme aloittamaan! Ai joo, novelleista tulikin mieleeni, että jos esim. tippumistilanteessa tulee tasapeli, niin juttu ratkaistaan novellikisalla! Lisään aloitusviestiin!

Ja piituus määräytyy osallistujien mukaan. 20 osallistujaa, noin 20 osaa, jne. Mutta jos osallistujia on vain 5 tai jotain, niin katsotaan, mitä sitten... Ehkä silloin viikolla kirjoitetaankin 2-4 osaa... XP

No niin, nyt kaikki joukolla mukaan! :D

-Kia K.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tarinankirjoituskilpa

CrazyDuck12 - 23.09.11 07:07 (ID 826238)

Ja yleisöäänestys tähän. Eli että muutkin kuin kisaajat saavat äänestää.

Juuri näin! Kaikki voivat äänestää! (Oma moka, kirjoitusvirhe! Sori...)

-Kia K.

Äh, eikun siis nyt enää yksi mukaan!

No niin, siinä se tuli! Hyvät kilpailijat, kisa alkakoon! Aikaa on siis ensiviikon sunnuntaihin asti!

Vierailija

Wfiifii! Tarinoita! Nyt on sopiva kilpailu mun kaltaiselle luku-/kirjoitusfriikille. En usko pärjääväni parhaimmille, mutta katsotaan nyt kuitenkin.

>XRoke>

Vierailija

No niin, tarinankirjoitus voi nyt alkaa! Mukaan pääsee toki vielä melko pitkän aikaa, mutta ensimmäiset tarinat voisivat jo tulla... (Odotan innolla!)

Itse en osallistu, sillä se olisi ehkä epäreilua? (En minä mitenkään hyvä kirjoittaja ole, mutta kun tein tämän topsun!)

-Kia K.

Vierailija

Saako, btw, tuolta Tarinat -topsusta napata jonkun tarinan, kun tällä hetkellä ei yhtään tarinaa ole tekeillä?

>XRoke>

Vierailija

Ei mielellään, tarinat olisi hyvä keksiä ihan itse "lonkalta"! Kiire ei kuitenkaan ole! Mutta nyt meikäläisen pitää häipätä, sauna kutsuu! (Mutta päivitän huomenissa tilannetta, eli mukaan vain!)

-Kia K.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat