Pidätkö Mikki Hiirestä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juu eli tämä on tälläinen perus pulina asia. :) Eli siis pidätkö Mikki Hiirestä? Minua vähän ihmetyttää kun Mikki tarinoita on Aku Ankassa. Kyllä, Mikki on ihan kiva mutta ei minun lempparini. Siksi ajattelin kysyä teiltä teidän mielipidettänne. :) Haluaisitko että Mikki Hiirelle tehtäisiin oma lehti? Vai haluaisitko Mikki tarinat pois Aku Ankasta? Entäs haluaisitko Mikki tarinoita lisää Aku Ankkaan? Jne... :D

// Kun luin kommenttejanne niin huomasin että perustelut unohtui monelta, joten KIRJOITTAKAA PERUSTELUT VIESTIINNE!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

mikki hiiri on hyvä hiiri hän rakastaa minni hiirtä hän on kiva hiiri education kerto mulle että hän vihaa mikki hiiri tarinat :D

Vierailija

Minusta Mikki on melkein yhtä hyvä kuin Aku,koska Mikki tarinat ovat jännittäviä ja hauskoja.Varsinkin vanhat esim.Kalin kynsi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pidätkö Mikki Hiirestä?

aku1002 - 25.09.11 04:16 (ID 826870) EN TODELLAKAAN PIDÄ ÄRSYTTÄVÄ POLLOKORVA!!!!!!!!!!!

Me haluamme perusteluita(tai ainakin minä haluan)

Vierailija

Itse pidän kovinkin paljon Mikistä!Ainut mistä Mikissä en pidä, on uusi Mikki.Mikki on todella huono uutena, rikoksia sormen näpäytyksellä selvittävä liian tylsä etsivä.Ei kiinosta uudet Mikit lainkaan!Wanha Mikki sensijaan, voisi jopa kuulua suosikki hahmoihini.Aku Ankka extra nro: 162 10 / 2011 Mikki Hiiri muukalais legioonassa, on ensimmäinen lukemani wanha Mikki tarina.Se on aivan loistava.Mikkiä parhaimmillaan!

~Aksu~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Pidätkö Mikki Hiirestä?

Tatsari - 27.09.11 07:24 (ID 827508)

En.

Lainaus:

Tatsari - 27.09.11 07:24 (ID 827508)

En.

Lainaus: