Profiilikuvat -kisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kauan olen tätä topicia suunnitellut, lasketaan nyt siihen, ettei idea ole paljoa kehittynytkään.

Otsikosta näkee, että aihe liittyy profiilikuviin, mutta ei niiden sopivuuteen tai parannuksiin, vaan niiden vaihtoon ja sopivuuteen. Joillakin on sopiva rytmi profiilikuvan vaihtoon, kuten joka viikko, mutta nyt _kisataan_ profiilikuvan sopivuudesta.

-Kisaan tulee mukaan niin paljon henkilöitä, kuin mahtuu.

-Kisassa voittaa se, jonka profiilikuva sopii parhaiten:

~Miltä ulkona on näyttänyt

~Vuodenaikaan

~Nimimerkkiin

-Kisan aihe vaihtuu joka viikko, kolmen ylempänä näkyvän vaihtoehdon välillä.

-Profiilikuvaa siis vaihdetaan joka viikko ja joka ei ole siihen valmis EI tule mukaan.

-Voittaja äänestetään.

-Kuka tahansa voi äänestää voittajaa.

Kysykää, jos tulee kysyttävää, vastaan mikäli mahdollista. Toivon mukaan mahdollisimman paljon väkeä. Vaihdoin kisan aiheen mukaisesti profiilikuvaa, vaikken itse tulekkaan mukaan.

>XRoke>

Kommentit (9)

Vierailija

Komppaan itseäni:

Lainaus:
Profiilikuvaa siis vaihdetaan joka viikko ja joka ei ole siihen valmis EI tule mukaan.

>XRoke>

Vierailija

Profiilikuvan vaihto joka viikko ei kuullosta hyvältä idealta, tämä on keskustelufoorumi. Turha profiilikuvien vaihtelu hankaloittaisi keskustelemista =/= käyttäjien tunnistamista

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Profiilikuvat -kisa

hiirikebab - 24.09.11 09:09 (ID 826636)

Profiilikuvan vaihto joka viikko ei kuullosta hyvältä idealta, tämä on keskustelufoorumi. Turha profiilikuvien vaihtelu hankaloittaisi keskustelemista =/= käyttäjien tunnistamista

Olen samaa mieltä hiirigebabin kanssa, että on turhaa vaihdella profiilikuvaa joka viikko. Minä en luultavasti vaihda profiilikuvaani koskaan.

Vierailija

En minäkää profiilikuvaani vaihda, mutta XRokella on kiva idea ja annetaan hänen toteuttaa haluamansa keskustelu. Voi olla, että muutkin haluavat leikkiin mukaan, sillä idea on ihan hauska.

Siksi pyydänkin, että turhat ja ei-kiinnostuneet viestit jätetään pois ja keskusteluun vastaa VAIN kiinnostuneet!

Toivoisinkin nyt, että modet poistaisivat edellä olevat turhat viestit (mukaan lukien omani) ja antavat XRoken toteuttaa ideansa!

Keskusteluissa idea ei ole nimittäin kerryttää viestiensä määrää, vaan KESKUSTELLA, jos aihe kiinnostaa/miellyttää itseään.

Vierailija

Mä ehkä voisin vaihtaa kuvaa koska mä muutenkin vaihdan aika tiuhaan mutta en osallistu.

"DTNW" :]

Vierailija

Lainaus:
että turhat ja ei-kiinnostuneet viestit jätetään pois ja keskusteluun vastaa VAIN kiinnostuneet!

Tuon tämän leikin huonoja puolia esille siksi, että en halua tämän ottavan tuulta alleen.

Lisäksi viestisi oli ensimmäisiä viestejä, jotka yököttävät minua niiden sisältämän varamodeilun määrän takia.

Vierailija

Käyttäjien pointti tajuttu => lukkoon.

Ei sen pitäisi tuon vaikeampaa olla.

>XRoke>

//Aloittajan toiveesta lyödään topic lukkoon.

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat