Onko sinua nettikiusattu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vastaa tänne jos sinua on nettikiusattu.

Mua... on!

"DTNW" :]

Kommentit (15)

Vierailija

On, hirveästi.

Matthew sanoi Sarjisfoorumilla mun sukunimen (sanoin ite sen katuosoitteen, mutta ei se ketään kiinnosta ; ))!

No, oikeasti ei ole kiusattu.

>XRoke>

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
miten nii Hidis kiusaa sua?Sehän on mode.

Modetkaan eivät ole täydellisyyden ruumiillistumia.

Minuakin on hieman kiusittu, mutta kestän sen kuin mies ainakin.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Pyydän tuhannesti anteeksi, kun sanoin, että Hidis kiusaa minua. Se oli tarkoitettu lähinnä ironiseksi ja veljelliseksi piikittelyksi eräästä nimeltämainitsemattomasta asiasta. Toivon todellakin, ettette ottaneet tuota todesta, sillä se olisi katastrofi näillä sivuilla, että moderaattori menettäisi maineensa tavallisen käyttäjän töppäilyjen johdosta. Toivottavasti ette uskoneet sanomaani, ja toivon, että Hidis on teille yhä sama asiallinen moderaattori kuin ennenkin ja että vihaisitte minua entistä enemmän. Se tekee minut (ja luultavasti myös Hidiksen) onnelliseksi. Kiitos : )

Vierailija

Joo, ei se mitään. En mä kyllä olis uskonukkaan että Hirnu kiusais sinua. Sehän on Moderaattori, siis PARAS näiden sivujen Moderaattori!!

Lainaus:
Tupelo: Minuakin on hiukan kiusattu mutta kestän sen kuin mies.

Samat sanat. Minuakin on kiusattu, mutta kestän sen.

-Markus Ankka-

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Ihan oikeesti. Mua ottaa pattiin toi "Ei *modennimitähän* voi sua kiusata, sehän on moderaattori!" Mistä voitte tietää millainen joku mode on muilla sivuilla, eihän teistä suurin osa ees tiedä mikä on sarjisfoorumi tms.

Ja ei mul oo mtn modeja vastaan (en siis ny hauku täs viestis modei), mut ärsyttää vaan toi et "Modet on täydellisii" hehkutus.

Anteex.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat