Miks aku ei hommaa Roopee vankilaan

Seuraa 
Liittynyt14.6.2010

Ok otsikossa luki kaikki ite en tajuu ku onha Roope syylistyny kiristyksee ja kaikkee.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Tuskin Aku enoansa vankilaan veisi... Paitsi yhdessä jaksossa Aku todella teki sen. (en muista jakson nimeä)

"DTNW" :]

jalmari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aku lienee vain niin barksilaisen/rosamaisen kyyninen tehdäksensä sellaista.En usko,että akulla olisi edes habaa viedä Roopee oikeuteen saati vankilaan.

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Eihän se nyt ensimmäinenköön kerta olisi kun Roope pompottaa ja kiristää Akua pikkuhilujenkin vuoksi.

Loppujen lopuksi Aku on tehty hahmoksi, jolle moinen käyttäytyminen sotisi kaikkia luuloja vastaan eikä tuntuisi järkevältä. Hän on kieltämättä sen verran kyyninen ettei koskaan viitsi vaivautua. Pitkälti tämä ongelma kulminoituu täysin Roopeen, joka on pilannut Akun elämän ja luovuuden yksinkertaisesti halvan työvoiman saannin ja sukulaisuussuhteiden vuoksi.

On valitettavan harmittavaa, että aina kun Aku vähän riskiintyy ja toimittaa Roopen selän seinää vasten, leuhka Roope nousee ahdingosta ja ajaa Akun taas kerran vanhoihin tuttuihin stereotypioihin, eli velanalaisuuteen ja surkeisiin hanttihommiin, joita ihmisoikeusjärjestötkin kavahtaisivat. Ihmisoikeuksien polkeminen on Roopen rooliin on jo niin vakiintunutta, ettei sitä aina edes enää huomaa.

Ja näin ollen kohtaloon tyytyvää Akua taas viedään.

("Mick McD")

Vierailija

Joissakin tarinoissa tuntuu siltä että aku haluaisi todella viedä roopen vankilaan.

mutta aina kun se yrittää roope saa akun aina käännytettyä kun sanoo "et kai sinä vanhaa setä parkaasi vankilaan veisi"

AinaAkkari03
Seuraa 
Liittynyt6.1.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Miks aku ei hommaa Roopee vankilaan

Ansku2001 - 29.09.11 02:59 (ID 827894)

Sukulaisiiaan pitää puolustaa, ei lähettää vankilaan.

Olen samaa mieltä!

- Minä Itse.

Vierailija

No ne kiristykset ynnä muut...olen kyllä lukenut tarinan, jossa Kroisos Pennonen huomaa, miten Roope kohtelee Akua, ja Aku siirtyy Kroisoksen leipiin, mutta kun Kroisos haastaa Roopen oikeuteen sen kaltoin kohtelun takia, Roope todella joutuu tiilenpäitä lukemaan. Mutta koska Aku kyllästyy "ylihyvään" kohteluun, hän päättää Taikaviitan hahmona vapauttaa Roopen.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Roope ulosottaisi Akun velat ja ajaisi tämän mieron tielle, jos joutuisi sisarenpoikansa takia vankilaan. Siksi. Sitäpaitsi Roope taitaa Margariinitehtaan ohella olla Akun ainoita työnantajia, jos väliaikaisia töitä ei lasketa.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat