kalliit mini taskarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Taas ne mini taskari on kallistunut se on jo 5,50 kpl eikö ole hirvee hinta.rahastusta.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Lainaus:
kalliit mini taskarit

SuperKalle - 29.09.11 08:17 (ID 827855) Taas ne mini taskari on kallistunut se on jo 5,50 kpl eikö ole hirvee hinta.rahastusta.

Jotkut keräilijät saattaa kreätäkkin niitä, mutta itsekkin kyllkä ostan niitä edelleen.

-Markus Ankka.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: kalliit mini taskarit

Teurastaja-Lasse - 01.10.11 02:28 (ID 828605)

Eivät minitaskarit maksa 5,50€ vaan 4,70€.

Ne on kallistuneet! Nyk: 5,50 €!

Voittamaton sinäkin oot jos tahdot niin!

"DTNW" :]

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Huomasin itsekin, että Mini-taskarit olivat kallistuneet. Nyt kauhulla jäämme odottamaan, käykö taskareille samoin? Toisaalta sekin on vain ajan kysymys milloin taskareistakin saa pulittaa yli viittä euroa, mutta toivottavasti näin ei käy ainakaan kovin pian.

On minustakin aikamoista rahastusta, että pitää maksaa 5,50e julkaisusta, jonka tarinoita saa lukea suurennuslasin kanssa. En ole muutenkaan koskaan pitänyt Mini-taskareista, mutta kyllä tuo hinta on liian korkea. Etenkin, kun normitaskaritkin ovat halvempia.

Vierailija

Näköjään on noussut, pitää vaan toivoa ettei enempää nouse. Ja tietenkin ettei taskareille käy samoin. Minä sain niistä 9. eli en ole, kuin yhden itse pulittanut, mutta kyllä 5,50 on kova hinta minitaskarista. Hyvä kun tekstistä edes näkee, silti pidän niistä aika paljon.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: kalliit mini taskarit

9MK6 - 05.10.11 05:58 (ID 830400)

Näköjään on noussut, pitää vaan toivoa ettei enempää nouse. Ja tietenkin ettei taskareille käy samoin. Minä sain niistä 9. eli en ole, kuin yhden itse pulittanut, mutta kyllä 5,50 on kova hinta minitaskarista. Hyvä kun tekstistä edes näkee, silti pidän niistä aika paljon.

Meillä maksaa varmaa 4.50euroo kpl en muista viimeks ku katoin nii makso 4.50euroo MUTTA jos ne maksaa 5.50euroo nii RAHASTUSTA! Sillä taskaritkin maksaa vain 4.50-4.70euroo ja minitaskari on vielä niin pienikin niin minä jos omistaisin minitaskarit laittaisin hinnaksi 2-4euroa.

- AF :] Aina kuittaa!

10min päästä kouluun voih voih voih voih :[

No Adíos Senjóró Amígós!

Vierailija

No tääl päin ne maksaa nyt ainaki 4,70€ eli saman verra ku tavalliset taskarit joka on mun mielest typerää. Mun mielest minitaskarit voi olla jotain 3-4 euroo. Taskareidenkin hinta piti sit nousta 4,70 euroon :[

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

No niin, palasin nyt pitkän tauon jälkeen takaisin tänne Ankan saitille.

Mutta nyt asiaan:

Tiesitkö, että huhut kertovat Mini-Taskarin olevan lopetusuhan alla? Näin kertoo Ankkalinnakkeen blogi.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen ja Nokia N9-puhelimen fani

P.S. Mini-Taskari-aiheinen keskustelu on jo olemassa.

Vierailija

En kyllä seuraa mini-taskareita, mutta mielestäni suurennuslasi kädessä luettavan taskarin ei pitäisi maksaa mitään yli 5€, vaan pikemminkin sellaiset 3,50-4 €...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat