Pitäisikö _______ ilmestyä enemmän Akkareissa?

Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Eli tässä topassa kysäistellään esim."Pitäisikö Mikkiä esiintyä enemmän Akkarissa?", tai jotain muuta vastaavaa. Otsikkoa SAA vaihtaa, jos on tarve, mutta muussa tapauksessa sitten ei.

Viestejä sitten lähettämään vaan!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ thl&j~ei haittaa vaikka topic lukotetaan :D :1 :@ :0 :o :¤ :$ :) :( :] :[ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Kommentit (4)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

No, minun mielestäni melkein kaikki hahmot ilmestyvät usein, mutta noita Tuplanolla sarjoja voisi vähän ilmestyä enemmän.

Ps. hyvä topa! Tupu,Hupu,Lupu ja Rupu huomenna on minun vuoro tehdä roolipelin ja ajattelin sinut ja joukon muita käyttäjiä ylläpitäjäksi minun kanssani.

T:Nupu Ankka

Vierailija

Ehdottomasti enemmän Tupla00

Lainaus:
huomenna on minun vuoro tehdä roolipelin ja ajattelin sinut ja joukon muita käyttäjiä ylläpitäjäksi minun kanssani.

Noh voisin tulla mukaan. Mutta sinun pitäisi itse olla vastuussa ylläpitämisestä. Minkä aiheisen ropen teet?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Pitäisikö _______ ilmestyä enemmän Akkareissa?

Höpsismiprinssi - 30.09.11 04:33 (ID 828313)

Ehdottomasti enemmän Tupla00

Lainaus:
huomenna on minun vuoro tehdä roolipelin ja ajattelin sinut ja joukon muita käyttäjiä ylläpitäjäksi minun kanssani.

Noh voisin tulla mukaan. Mutta sinun pitäisi itse olla vastuussa ylläpitämisestä. Minkä aiheisen ropen teet?

Niin mäki haluaisin tietää. Mutta hmm... ehkä Avaruusankka P.T:tä?

? Voittamaton sinäkin oot, jos tahdot niin! Olematon! ?

"DTNW" olematon! :]

PS. Nupu ja T,H,L&R katsokaa profiiliani. Se on osoitettu vain ystävyyden nimessä! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat