Kuka kukin on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En itse ainakaan löytänyt tällaista topicia joten päätinpä sitten tehdä tämmöisen. Ei lukkoon huuteluja kiitos. Jos et pidä topicista niin älä vastaa mutta kerro jos tällainen on jo.(:

Säännöt:

Tarkoitus on kertoa jotakin itsestään. Esim Käyttäjä 1: Minulla on vaalea tukka olen melko pitä ja pidän hevosista. Tämä oli vain esimerkki ja toivon että vastattee muutenkin kuin yhdellä

lauseella(:

Minulla on olkapäihin asti ulottuva ruskea tukka. Olen aika lyhyt... Pidän erittäin paljon koirista ja muistakin eläimistä. Meillä on kaksi koiraa. Toinen 7v ja toinen melkein kahdeksan kuukautta(:

Harrastan myös pianonsoittoa..

Paljon muutakin saa itsestään kertoa(;

Kommentit (6)

Vierailija

Olen 11v poika lahdesta. Harrastan keilaudta, laskettelua, lukemista ja keräilyä. Lempiradio kanavani on NRJ. En ole parisuhteessa. Minulla on fb.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuka kukin on?

Höpsismiprinssi - 01.10.11 07:47 (ID 828772) Olen 11v poika lahdesta. .

En edes hoksannut sanoa että kotipaikkakunnankin voi mainita!(: Itse olen Sodankyläläinen...(:

Vierailija

Olen 12 vuotias poika nimeltä Teemu pikku kunnasta nimeltä Pälkäne. Olen siis kuutosella ja minulla on koira Roni ja kissa Misse. Minulla on 2 isoveljee ja 2 isosiskoo. Harrasta lukemista etenkin tietokirjojen lukemista. Siksi olenkin niin sanottu "älykkö" luokassa. Eiköhän tuossa ollut paljon tietoa! :) (Loput näkee profiilista)

Voittamaton sinäkin oot jos tahdot niin!

Vierailija

Hei! Olen 10-vuotias poika täältä jostain. :D Lempiruokani on spagetti. Lempivärini on keltainen ja lempieläin on kissa.

Vierailija

Olen 9 vuotias poika kokkalasta. Pidän paljon sählystä ja piirtämisestä. Meillä on kaksi kissaa. Lempi värini on limen-vihreä. Minulla on paksut ruskeat hiukset ja olen aika pitkä. :O :D ;)

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat