Kenestä käyttäjastä on tullut sinulle netti-kaveri?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämmönen kysymys vaan. Tepe 12 ja akselipojasta on tullut mulle netti-kamuja. Entä kenestä on tullut sinulle netti-kaveri?

Sivut

Kommentit (125)

Vierailija

Semmonen tyyppi on mun luokalla kuin 00 tollo en oo kyl ihan varma siitä nimestä.Hän ei oo kirjottanu mun muistaakseni yhtään viestiä.Hän on ollut vaan mukana koodinmurto 1.

Vierailija

Luokittelen "nettikaveriksi" ihmisen silloin, jos tunne hänet AIDOSTA elämästä ennestään tai jos molemmat kokee olevansa kavereita. Pidän omia nettisivuja suntuubilla Kääk Ankka -nimellä ja sen avulla olen tutustunut moniin. En silti usko heidän löytyvän Aku Ankan nettisivuilta...

Vierailija

En ole ollut täällä kovin aktiivinen keskustelija, enempi olen vain lueskellut muiden viestejä ja ihaillut upeita galleriatöitänne. Viime aikoina olen kyllä Markus Ankan kanssa sen verran jutellut (kiitos vielä Markus ystävällisestä korjauksestasi viestiini Mikä ruoka tulee mieleen -topicissa), että Markus Ankan katson olevan nettikaverini täällä. On ollut kiva saada nettikaveri! Ehkäpä saan muitakin kavereita:)

-Sulkis-

Vierailija

Lainaus:
Walt Disney: Luokittelen "nettikaveriksi" ihmisen silloin, jos tunne hänet AIDOSTA elämästä ennestään --

Aijjaa, mikäs NETTIkaveri se sitten on?

Lyön muuten lakupiipusta vetoa, että harva noista teidän "listoillenne" olevista on sitä mieltä, että olette todella kavereita.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Maurice: Lyön muuten lakupiipusta vetoa, että harva noista teidän "listoillenne" olevista on sitä mieltä, että olette todella kavereita.

Hissu ja mema on ainakin mun nettikavereita ihan oikiasti. Hissun kanssa oltu pissiksiä ankkawebissä ja kaikkee muuta sekoa, ja meman kanssa kirjekavereita (puhelinnumerotkin ollaa vaihettu : D).

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Tässäspäs on muutamia joille olen soitellut:

-Otto Ankka-94 (erityiskiitokset puheluista)

-Mema

-Vikke

-pajauttaja

-Donald-91 >: )

Sitten on niitä joille en ole soitellut mutta jotka ovat silti kamujani:

-Tupelo

-hiirikebab

-Karhukelmi

-tahvetti01

-Ankkafani

-Hidis >: )

Sitten on myös ihania irl-kamujani:

-AllU.

-Akuhullut

-Wondy

-AkeMake

-Veli Huilu

yms.

yms.

Vierailija

Minulla ei oikein taida olla täällä mitään nettikavereita, mutta ei se oikeastaan haittaa.

Minäkin olen Mauricen kanssa samaa mieltä tuossa kaverisuhteiden tuntemisesta molemmin puolin (ihana lause ; DDD). Uskon täysin ainoastaan vikkeä (ja DOTia ; D)).

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

Kiva tietää! :] Katsos, sen takia laitoin "minun mielestäni" koska en ole ikinä kysynyt keltään suoraan, että oltaisiinko kavereita. Mutta on kiva tietää, että olet kaverini. :]

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Lainaus:
Re: Re: Kenestä käyttäjastä on tullut sinulle netti-kaveri?

Markus Ankka - 02.10.11 01:21 (ID 829084)

Tässäpä olisi listani nettkavereistani:

-tupu,hupu,lupu ja rupu

-nupu ankka

-Tepe12(?)

-Akselipoika(?)

-LäPä7*(?)

-Kia K

-ROOPE.ANKKA@LANTTI.COM

-Sulkasato

-kasper99

-~wulffi~(?)

Siinä ne oli.

-Make(?)=Ehkä.

Mitä? Minun nimeni mitä ihmettä!

Ei voi olla totta siis, olenko minä melkein Markus Ankan netti kaveri(koska siinä on kysymys merkki).

M-Minähän voin olla sun yksi netti kaveri ilomielin=D

Minulla ei ole ollutkaan netti kaveria koskaan(Jos Saikkua ei lasketa kun, tunnen hänet).

Minähän olen ihan iloinen O___O.Voi hitsit kiitos.Mikäs mulle tuli mä oon ihan Wulffina :}

"Wulffi, koirien pelastus"

Vierailija

Wulffi muuten, minä laitoin ne kysymts merkit juuri siksi, että vielä hänen mielipidettään pitä vieslä kysyä. Otan sen kysymys merkin siis pois.

-Make

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat